Varför började ni blogga?
Vilken var en anledning till att ni började blogga? Skriver ni om samma sak nu som när ni började?
Själv började jag blogga 2006 och hade då hört talas om att blogga. Jag sökte på Google och hittade till Blogspot.com där jag började blogga. Anledningen var att jag ville kolla vad det var för något då många andra bloggar.
Jag har skrivit om mig själv och min vardag enda sen jag började blogga. Men jag har försökt att hitta något tema att skriva om men det har aldrig gått så bra med dessa bloggar.
Jag började 2005 när jag var 12 år gammal för jag ville skriva av mig tankar och sånt som man inte alltid vill prata om med t.ex. mamma eller vänner. Jag bloggar om samma saker nu som då, den enda skillnaden är i princip att tankesättet har ändrats markant.
Började mest som portfolio faktiskt. Sedan har det rullat på. :)
Började nog som en fotoblogg, dock inte på samma som jag bloggar på nu. Sen orkade jag inte, jag orkade inte ladda upp bilder hela tiden och bara skriva om foto och sånt. Så jag böt blogg, till en mer personlig och "djupare". Bloggen blir som en tröst när jag mår dåligt. Jag älskar även att koda och göra bloggdesigner. Nu skriver jag även lite om mitt "föredetta" liv som ponnyryttare..
Jag började för nåt år sen. Men har bytt blogg så i augusti 2011 började jag blogga på bloggplatsen.se (istället för blogg.se) och jag gillar den sidan :)
Jag skriver om mej själv och vad jag gör och tycker. Använder bloggen för att skriva av mej lite. Det är ganska kul att läsa äldre inlägg. Blir lite som en offentlig dagbok på nåt sätt :)
Här är min blogg :) (hoppas det funkar)
Kände för det. Minns ej riktigt varför.
Kaninernas och marsvinens bloggar är pga att jag vill ha renodlade marsvin&kaninbloggar :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Började för att en kompis tyckte att jag borde haha. Startade bloggen i skolan under rasten. :P Skriver vad jag gör om dagarna och visar bilder, gjorde ungefär samma sak när jag började.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
började för jag mådde psykiskt dåligt. nu i efter hand vet jag att jag hade hamnat i en psykos
min dåvarande killes mamma hade slängt ut mej ifrån HANS lägenhet. jag blev utslängd, förlorade mannen i mitt liv, förlorade det liv jag alltid drömt om
samma vecka säger mina bästa och typ enda vän upp kontakten med mej
hade ingen att prata med alls, så jag valde att börja blogga efter att försökt prata med familjen (fick ingen respons)
det tog mej lång tid att börja må bra igen
idag måste jag blogga, annars mår jag inte bra psykiskt. det är enda stället jag kan skriva och klaga om vad jag vill
Började för att visa mina foton! http://kefi.blogg.se