Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 1496 ggr
AmandaChristina
0

Ny design på bloggen :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt och knåpade ihop en design idag. Var trött på min gamla! Vad tycker ni om den? Jag är iallafall grymt nöjd Skrattande

[Vargöga]
0

Assnygg. Gillar dom där ikonerna vid sidan om.

AmandaChristina
0

#1 Tack! Jag tycker att dom vart bättre än innan. Hade ganska små ikoner innan :)

Fridaaaa
0

Jättefin! Ljus och fin :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AmandaChristina
0

#3 Tack så mycket :)

Wand
0

Snyggt!

Ikonerna på sidan, sådana har jag själv trixat till förr. Problemet är bara att om jag anpassar (med pixlar) hur de ska placeras så ser det inte lika ut för någon annan med annan skärmupplösning. Obestämd Hur fixar du dina?

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

AmandaChristina
0

#5 Jag fixar dom först i photoshop sen så använder jag mig av http://sannasrum.se/2010/may/positionera-vad-som-helst-dropdown-till-exem.html koden för att placera sakerna vart som helst :)

Wand
0

#6 Det är precis den koden jag använder mig av, men tydligen placeras det olika beroende på vilken skärmupplösning man har, i alla fall då jag haft denna kod med ikoner så har folk klagat och sagt att ikonerna flyttats mitt i headern och liknande. Kan visserligen vara bara min blogg som knasar. Cool

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

AmandaChristina
0

#7 Konstigt. Jag har sett min i alla möjliga upplöstningar men har inte haft några problem alls! :o

MajaL
0

Ja den är riktigt fin. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

AmandaChristina
0

#9 Tack Maja Glad