Kunna läsa äldre inlägg
Jag har just skapat en blogg, www.dexterville.blogg.se, och jag ser nu att när man kommit ner till sista inlägget, kan man inte välja att läsa äldre inlägg. Inläggen tar liksom slut där. Trycker man där emot på "december 2011" under "arkiv" kommer samtliga inlägg upp iom att jag inte skrivit något tidigare än i december.
Hur gör jag för att fixa detta?
Det är många som velat fixa det på blogg.se och det funkar inte helt enkelt.
Ska väl finnas en kod för detta?
Det kan man på min i alla fall. Klicka på "tidigare inlägg". Kika på sidan "Foto" exempelvis.
#3 - Jag tror hon menar att hon vill ha så på första sidan, utan att behöva klicka på en kategori :)
Man kan bara ha så inne på olika kategorier. Vill du läsa fler inlägg får du ändra i kodmallen hur många som ska synas på förstasidan.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Just precis. Funkar bara på kategorierna.

Tack för alla svar! …men jag förstår inte? Var exakt är det jag ska ändra? 
Vill du ha fler inlägg på framsidan så gå in på Design --> Kodmallar.
Ganska högt upp hittar du:
numrerna anger hur många inlägg som syns på sidan. Jag har 25 men du har nog en annan siffra där. Du kan ändra till vilken siffra du vill, 5 om du vill eller 600 om du vill :)

#8 Jättesnällt! Men det var inte exakt det jag behövde hjälp med. När inläggen tar slut, -säg att jag valt att visa 20 st-, så kan man inte välja att trycka på "äldre inlägg", även om dessa finns. Det finns liksom inte som alternativ.

#10 Det missade jag! Tack för hjälpen!
#9: Det funkar bara på kategorierna, på kategorisidan.. Det står både i #4, #5 och #6 :P Och #1 också som skrev att man inte kan ha det på framsidan :)
Du har 2 kategorier, Allmänt och Presentationer, det är alltså i dom kategorierna man kan trycka tillbaka på äldre inlägg. Men är man bara på framsidan så kan man inte det.
Funderar på att mejla blogg.se om detta, alltså de måste dom ju kunna ordna på nått sätt. Tror att många många skulle uppskatta det :) Om dom får en liten push kanske det snabbare går mot verklighet. Men om flera mejlar blir det ju ännu bättre!
#13 Det är en ypperlig idé!