Kritik/Hjälp!
Hej!
Jag skulle vilja ha lite kritik på min blogg och saker som skulle kunna förbättras :) min blogg:http://amaliashastfoto.blogg.se
Tack på förhand!
Det där med bakgrunden har jag aldrig sett förut :/ men det du har ringat in har jag sett men hur jag än försöker försvinner det inte :/ tack ändå! :) vet du hur jag får bakgrunden att "fortsätta" ?
Tack! :)
#2 vad har du för storlek på din bild? det kan vara så enkel att du har en för liten bild för att visas på hela sidan.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Fin blogg, men du borde ha lite mindre skugga på rubriken och även i menyn. (hoppas du förstår vad jag menar) möjligen en header som är lika lång som content avsnitt, men du kanske vill ha den så? :)
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag vet inte riktigt hur jag vill ha den :P
Tack för tipsen :)
På min dator syns det ingen bakgrund alls, bara vitt. Sedan ljusgult bakom texten så att säga.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Säger som #6. Bara vitt.
Oj det var konstigt :/
Håller med om att bakgrunden borde vara större, täckande alltså :) Dropdown menyn borde vara i mer centrerad.
Min vardag i bilder :D Tycker jag också kunde vart centrerad och kanske mer något så här: Amalias hästfoto - Min vardag i bilder!
Tack för tipsen :) Jag har dock tyvärr inte tid att fixa det just nu men jag ska testa så fort jag hinner ;)