Animerad header
Hejsan svejsan! Jag undrar om det finns någon vänlig skäl där ute som skulle kunna sätta ihop 3 bilde till en animering, som då ska vara en header, tror i alla fall att det är en animering man gör om man vill ha flera bilder i hedern, om ni förstår? Här kommer i alla fall bilderna, de skall hällst pass till hight:450 och bredden: 800
Vi får hoppas att någon kan hjälpa. 
Ja, har laggt ut på bildredigering också:)
Jätte fin, tack så mycket! :D
Oh sen måste jag bara fråga, hur ska jag ladda upp den på blogg.se, för nu funkar det inte?;)
#7 Bilden menar du? Du klickar på "Skapa" sedan "bild" och laddar upp. :).
#8 JA, men den går inte att ladda upp som vanlig bild, står "ogiltlig fil" ;)
#9 Märkligt för jag kan ladda upp denna (testa nämligen innan)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vad konstigt. Inte så duktig på just sånt här, har ingen aning om vad det beror på.
Det ska gå. Det är så man gör.
Jag testade på min blogg.se fungerar utmärkt där.
Vad märkligt att det inte funkar för mig, ska jag spara den i något speciellt när jag sparar bilden då, sparade först i JPG B..eller något sånt.
#14 Spara den som den är. testa att ladda upp i ett inlägg först så den hamnar i ditt fotoalbum på blogg.se? Det testade jag också, gick med bra:)
Nepp, funkar inte det heller :/
Märkligt. Något med ditt inlogg eller din dator?
Ingen aning, kan testa med en annan dator
Får säga en sak. Det blir bättre ifall du har det som bildspel istället för annimering. tycker att kvaliten på bloggen dras ner av att bilderna blir så dåliga, p g a annimeringen då.. :) Ett litet tips altså.
// Molly
molllyr.blogg.se
Jag tror du ska spara den som .gif
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]