Tidigare inlägg?
Åh någon som vet hur man ordnar Tidigare inlägg till bloggen på blogg.se? Har försökt med koder som jag hittat efter lite googlande men de har inte funkat. Går man in på kategorier på min blogg ja då kommer det tidigare inlägg längst ner men när man går in i arkivet så blir det inte det. Vill verkligen ha det ju!
Är inte riktigt säker på att jag förstår.
vad jag känenr till finns det väl bara en kodning i kodmallen.. har du råkat ta bort koden eller?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#2 Ja kanske… men jag provade att kopiera över den koden som gör att det går att klicka till tidigare inlägg i kategorierna till arkivet men det funkade inte :(
#3 Hm.. låter skumt har du inga tidigare inlägg i din meny med andra ord?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#4 Jo alltså jag kan få fram tidigare meny om jag går in på en månad i arkivet. Men ser ju då bara ett visst antal, när man kommer till slutet vill jag kunna klicka på "Se fler tidigare inlägg" eller nånting i den stilen. Men det finns inte, så man kan liksom bara se dom senaste ur varje månad. Nu har jag dock ändrat så att det ska komma upp 200 direkt från varje månad när man klickar in där så har jag inte gjort mer än 200 inlägg den månaden så ser man ju alla, men jag hade ju hellre haft kanske 20 på en sida och sen att man klickar tidigare inlägg!