Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: ot-utanför-ämnet
Läst 2934 ggr
Trin
1

Få produkter hemskickade till dig gratis !

Tycker du om att få saker hemskickade till dig gratis samt recensera dessa produkter ? Då är buzzador något för dig ! Att vara buzzador innebär att man får erbjudanden om att prova på/recensera saker gratis. Kostar det så står det i kampanj erbjudandet och du får köpa hem sakerna till ett reducerat pris !

Just nu är jag med i en kampanj där jag får prova på Åhus glass (3 olika smaker) helt gratis recension kommer senare när jag smakat glassen. Du får varorna hemskickade till dig helt gratis du betalar alltså ingen fraktavgift alls!

Buzzador söker nu efter fler medlemmar främst:

• Gravida samt föräldrar med småbarn födda mellan 1 Januari 2011 till och med 31 december 2011

• Tonåringar födda mellan åren 1994-1996 (du måste ha fyllt 15 år).

Alla andra är ju också självklart välkommna som nya medlemar. Vad väntar ni på bli medlem om du gillar att recensera saker gratis. De är självklart gratis att bli medlem också.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

Glorious
0

Låter checkt :) blev medlem!

MajaL
0

Skoj, men tror inte jag orkar recensera mera. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Trin
0

#1 Vad kul har du fått erbjudande om någon kampanj än ?

#2 Man väljer själv om man vill delta i kampanjen när man får ett erbjudande om att delta i en kampanj. Så man kan tacka nej om man inte är intresserad av just den kampanjen.

Ibland kommer man inte alltid med om man visar intresse heller. Ibland är det jätte många som anmälar intresse.

Men jag förstår om du inte orkar recensera mer :)

Glorious
0

#3 Nej det har jag inte men det kommer väll :) Kan man göra något för att få erbjudanden snabbare/oftare?

Trin
0

#4 Tyvär som på många andra sidor handlar de om hur många poäng man har. Desto mer poäng du har desto större chans att du får kampanj erbjudanden. Kasst tycker jag.

Ibland kan man få flera kampanj erbjudanden samtidigt och ibland dröjer det mellan kampanj erbjudanden. Har du klickat i alla frågor om vad man är intresserad av m.m ? I så fall gör det de ökar också dina chanser. Samt ta buzzador utbildning :)

Lycka till , hoppas du får något erbjudande snart.

MajaL
0

Är bara intresserad av sådant där man kan få betalt i pengar och där allt går rätt till. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se