KOntot är kapat
Min blogg på bloggagratis är kapat och jag kommer till Stora Ordlistan istället :( Får inte tag på support eller någon som kan hjälpa mig. Har ni varit med om liknande???
Du kan maila de på: support@bloggplatsen.se
Hoppas det löser sig! Låter inget kul alls. 
Berätta gärna vad du får för svar.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Tyvärr var det fel mejladress :( Bloggplatsen administrerar inte bloggagratis. Tillbaka till ruta 1..
Jobbigt…
Men blogga på blogg.se då? Den portalen rekomenderar jag starkt!
Jovisst kan jag byta blogg men jag vill inte förlora det som fanns på min blogg. Jag var 10 veckor i Florida i våras och hade bloggen som dagbok…
Oj.. Ja, då blir det lite jobbigare faktiskt. Finns inte inläggen kvar då? så att du kan spara det men inte blogga i den bloggen bara?
Att förlora en blogg kan vara jättejobbigt. Sitter just och ska göra en backupp på min blogg.
Testa: support@bloggagratis.nu
Du kan även testa: support@bloggagratis.se
Fortfarande har jag inte lyckats fåtillbaka MIN BLOGG…:(
Får du ingen hjälp från Bloggagratis ?
Jag läser reklam för Bloggagratis.se och när jag klickar på det kommer jag till Bloggplatsen. Det verkar ju vara de som admin. det hela …..eller ?
Besök webbplatsen nu direkt:
Bloggagratis.se - Gratis blogg utan reklam
TS, är det bloggen du har i din signatur som kapades? För vi andra kan se den.
Jag har bytt bloggplats… när jag trycker på din länk så kommer jag inte till bloggagratis.nu utan till bloggplatsen. Bloggplatsen administrerar INTE bloggagratis… Har kollat med dem o de kan inte hjälpa mig.
Finns inte Bloggagratis.se kvar längre. Det går ju inte hitta en websida direkt till dom.
Har de lagt ner helt ?
#12 Aha, då är det en ny blogg du har. :)
Fin förresten. :)
#13 Det har du rätt i, det ser ut att vara så faktiskt. 
# 15 aha det är så.
Men om de bara bytt namn är det ju märkligt att TS inte får hjälp där.
Jagh har mejlat bloggplatsen och de säger att de inte kan hjälpa mig. :(
Jaha de har bytt namn!