Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 1175 ggr
Torreador
0

Oj då... gjorde jag en tabbe??

Hur mycket ska man hänga ut sig själv på bloggen tro? Jag bestämde mig för att friskt bjuda på alla mina tabbar och misstag när jag började blogga.

Men hur långt ska man gå?

Kanske jag gjorde en tabbe med dagens inlägg?

Men nu är det gjort och vi får väl se vad reaktionerna blir…

Vad tycker ni? Ska man hålla tillbaka vissa saker eller inte?

Inlägget finns här:

http://bondmoran.nu/?p=1933

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

patronsaint
0

Helt underbar blogg!! Blir nog fast i läsandet :D

I want to be like the patronsaint of reality.

Torreador
0

Åh, trevligt!!! :-) Du är så välkommen!!!

Du tycker inte det blir "för mycket" då med ett sådan inlägg som det med toaletten?

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Tina-A
0

#2: Jag såg inget om någon toalett?

Jag tycker det var roligt :) Hemskt förstås om man tänker på flugorna, riktigt hemskt, men alla barn håller på så i den åldern i stort sett. Själv tände jag eld på små högar med löv med hjälp av ett förstoringsglas och så kastade jag myror på elden…

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Torreador
0

Haha, ja jag gjorde likadant när jag var liten :-)

Länken skulle visst vara såhär iställlet :

http://bondmoran.nu/?p=1971

Kopierade fel där…

Tina-A
0

Hahahah!

Okej, min åsikt;

Jag tycker absolut att man ska hålla tillbaka lite! Nu är jag så himla oblyg och obrydd att för mig spelar inte sånna där bilder någon roll, jag kan tycka det är trevligt när någon verkligen bjuder på sig själv ^_^ Sen är ju frågan vilka bilder du vill ska cirkulera på internet, haha. Men för min del tycker jag det var helt okej. Min första tanke när jag såg dom var "Jasså, torkar hon sig framifrån?" :P
Jag torkar alltid bakifrån nämligen (för alla som undrade det…….)

MajaL
0

Jag tror man känner gränsen själv. Det beror helt på vem man är tror jag. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Torreador
0

För min del spelar det ingen alls roll ärligt talat. Men det är ju lite tabu och pinsamt det där med toabesök för många så därför tyckte jag det var en kul grej att lägga ut dem trots allt.

Först när dottern sa det så kände jag bara att nej - folk blir säkert "äcklade" och tycker det är sjukt. Men sen som sagt - varför inte!!

Mej spelar det ingen roll egentligen :-)

Haha, ja jag är en sån som torkar mig framifrån… Dottern ifrågasatte också det, men det är väl en vanesak. Fick lära mig det som liten och sedan har det alltid varit så tills jag som vuxen fick reda på att det är bättre att torka bakifrån.

Men du vet - lära gamla hundar att sitta är inte så lätt… ;-)

patronsaint
0

Jag tyckte din blogg var helt underbar! Är själv en lant tös från börja och inte speciellt pryd av mig. Hehe är väl en aning härdad av travgubbarna. Så jag tyckte inte alls det var så farligt :)

Haha jag är oxå en framifrån torkare och det är fan nästan omöjligt att göra på något annat vis :P Det är grymt svårt att lära om.

Torreador
0

Eller hur!! Känns ju helt bakvänt! (haha BAKvänt….)

patronsaint
0

Hahaha ja precis armarna är ju typ för korta för det :P

Torreador
0

PRECIS!!!! hahaha

Tina-A
0

Haha, vadå för korta? Man får ju liksom komma in lite snett bakifrån ^_^

Min kompis torkade alltid framifrån förut, men när hon började gå på toaletten med sina kompisar och såg att de flesta av oss andra torkade bakifrån så började hon också göra det :P Det är lite mer diskret också (eftersom man inte måste sära på benen) när man kissar tillsammans med andra, haha.