Hjälp med kodning
Har ju nyss startat en ny hästblogg (http://focusridning.blogg.se) och behöver hjälp när det gäller kodning.
Först är det väl, vi är två personer som bloggar så vi vill naturligtvis ha olika underskrifter under inläggen. Vet hur man lägger in så att det är en underskrift men nu när vi är två vill vi som sagt ha varsin.
Efter det är det, hur får man en pressentation på sidan som så man kan ha bild och en snabb pressentation. Eftersom vi är två kan det ju vara bra att se vem som är vem med mera!
Bara en början, jag undrar säkert mer men det får jag ta sen!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
http://www.nelliesdesign.blogg.se
Vi designar hela eran blogg med allt ni önskar.
Behöver ingen som designar, gör det hellre själv så får jag det precis som jag vill. Vill bara veta lite mer om dom olika kodningarna!
Vill inte att någon annan ska ha gjort designen! 
Lär mig liksom hellre själv hur man gör!
Läs vår artikel den kan hjälpa dig med var du ska ska lägga in en bild och text om dig själv. Däremot har jag inga kunskpar hur man gör med underskrfiten, men man skulle kunna ha en bild som ni ligger till efter varje inlägg ni gör.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Men på min sida www.nelliesdesign.blogg.se har jag en designhjälps guide, klicka där och läs sedan "vad betyder allt i stilmallen":D
#4 Artiklen handlar om exakt om det som du skriver om.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Tack hörni, super bra!
Att lägga in en bild som signatur i varje inlägg har vi funderat på men det blir väldigt drygt i längden! 
Fast nu när jag kikar efter så hittar jag inget i tipsen som handlar om det jag frågar om..
Corneliija- Kan du kanske förklara här istället?