Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbörja-blogga
Läst 4631 ggr
CelsiusT
0

Vilket "blogghotell"?

Funderar på att börja blogga då jag har mkt tankar som jag vill dela med mig av. Men jag känner mig osäker på vilket hotell man ska välja? Vad är bäst och varför? Ska jag ta hänsyn till att bloggen kommer fyllas av djurrelaterade artiklar när jag väljer hotell? Jag vill ha något som är lätt att hantera men som inte innehåller för mkt reklam.

Sedan undrar jag om tex worldpress där man ser flera bloggar som inte har någon reklam alls, betalar dessa för att slippa reklamen eller hur gr det till?

Medarbetare på westernridning.ifokus

MajaL
0

Jag har blogg.se och är mycket nöjd. Har  köpt bort reklamen, men tycker inte det är så mycket reklam där annars.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Mimmi
0

Nackdelen med blogg.se är att man inte kan läsa hela inlägg i RSS-läsare, annars verkar det vara det flest använder. Man får ju en väldigt enkel och "stilren" adress också.

MajaL
0

#2 Designen är även lätt att byta till en egen. =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

beem
0

Blogger (blogspot) har ingen reklam. Den är  lätt att hantera och det finns många förinställda alternativ för tex bakgrunder.

Blogger utvecklas hela tiden och det tillkomemr nya finesser lite då och då.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

CelsiusT
0

#4 Är det inte den sajten som ligger nere lite titt som tätt för "uppfatering"? Har för mig jag hade den förut och var missnöjd, men ska inte svära på att det var den.

beem
1

# 5 - Nej det vet jag inget om.  Jag har aldrig haft några problem. Jag har bloggat i ca 3 år.

Sorgen är kärlekens pris

CelsiusT
1

Jag har kolat på några olika nu och inser att jag vill ju ha kategorier där man kan lägga samma inlägg under flera olika kategorier. Tex ska hästfolk kunna välja att bara läsa inlägg som handlar om häst och hundfolk bara läsa om hund, men ibland vill jag kunna skriva om både häst och hund i samma inlägg och då ska man komma till det inlägget både när man klickar på häst och när man klickar på hund. Så kunde man göra på blogspot har jag för mig.

beem
0

Jag tror inte jag riktigt förstår hur du menar - hoppas någon annan kan mer.

Om du inte får svar här kan jag tipsa om ett bra forum där de är experter på blogspot - men även andra blogagr.

http://fixadinblogg.com/index.php?/index

Sorgen är kärlekens pris

MajaL
0

#5 Det är inte blogg.se som du tänker på?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Pewsi]
0

Blogg.se är helt klart bäst, enligt mig.Glad

Det är enkelt att koda ihop egna html designer, göra kategorier, länkar. Det är även bra statistiksystem och enkelt att synas!