Hjälp !!
Hur tar man bort denna sidan? hinner inte blogga
Du har nog missförstått meingen med bloggande.ifokus. Meningen är inte att du ska blogga här. Blogga gör man på andra sidor tex blogg.se. Här kan man be om hjälp med tex design eller andra saker som gäller sin blogg.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#1 Har alldeles rätt. Detta är ingen blogg. Detta är ett forum för bloggande personer som vill ha hjälp, tips och råd kring sitt bloggande.
PMa mig så ska jag förklara hur du gör för att ta bort din användare.
Måste bara fråga, vill du bli av med ditt medlemskap på bara bloggande.ifokus eller hela din ifokus-användare? Du är ju medlem på exempelvis Undulat.ifokus också. Så du kan ju välja om du vill stanna på iFokus eller om du vill ta bort hela din användare.
#4 Vet, men uppfattade inlägget som om hon vill ta bort sin användare.
Vi förstår inte riktigt vad du menar TS. Tror du får förklara vad det är du vill. :)
#6 Ja jag har ingen aning. Bäst TS får förklara själv vad hon menar.
Eftersom att hon skriver liknande inlägg när hon är aktiv här så ser det ut som att hon har missförstått vad bloggande.ifokus är tillför. Malin 45 är du ute efter att ha en blogg?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
jag har redan en blogg jag får väl skriva vad jag vill :)
#9 I din blogg ja. :)
Men ville du avsluta ditt medlemskap här på iFokus.se?
tror det :)
Under Mina inställningar finns Avsluta medlemskap.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
men ….jag gjorde en rättelse men den bara försvann.
Jag tänkte skriva till TS att om du vill ha besök i din blogg kan du ju länka till den här.
Medlemskapet här är ju ingen belastning - du kanske vill fråga om något ang. din blogg och då får du hjälp här,
Sorg är kärlek som blivit hemlös