Antal inlägg på varje sida?
Hallå! Jag sitter och pillar på en helt ny hemsida, som bland annat kommer att innehålla en blogg.
Det jag funderar på just nu är hur många inlägg som ska visas på en sida? Det visas alltså ett visst antal inlägg och sedan får man klicka sig vidare genom att trycka på t.ex. "Äldre inlägg". Mina inlägg lär inte vara superlånga, utan någonstans mitt emellan. Hur många inlägg tycker ni är lagom per sida?
jag tycker att det är lagom med cirka 8-10 stycken inlägg.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag "bryr" mig mest om antalet på min startsida. Sedan känner jag att de övriga kategorisidorna inte har så stor betydelse för min del. Det beror mycket på hur långa inläggen är, vad det är för tyv av texter och liknande. Kanske som #1 säger; ca 8-10.
Hellre för många än för få är min uppfattning. Tycker att det är rätt irriterande att behöva trycka på "äldre inlägg" hela tiden.
Ser egentligen inga nackdelar med att ha rätt många inlägg per sida. =)
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/
Jag var inne på en blogg med bara ett inlägg per sida…Trots intressant läsning var det så störande att hela tiden behöva trycka att jag gav upp…synd.
Jag testar för tillfället åtta inlägg, men mina inlägg är långa och man får scrolla en bra bit för att komma till sidans slut.
Min blogg: www.pysselhyss.com
Medarbetare på scrapbooking.ifokus
Mer än ett tänker jag definitivt ha i alla fall! Kring 8-10 låter lagom. Får testa mig fram när jag har riktiga inlägg att använda, just nu är hela hemsidan under utveckling så det finns bara testinlägg än så länge! Tack för hjälpen!