Koda bloggen? rörlig header?!?
Jag försöker som en galning få in en rörlig header på min blogg men jag vet inte riktigt hur man gör så jag hoppas att det är någon av er som vet det. om ni vet får ni gärna skriva "koden som man måste skriva in för att få det att funka :) Jag blir galen av att inte veta hur man gör det! hehe :P
Tack på förhand!
När du säger rörlig, menar du då som ett bildspel?
Ja, ungefär som ett bildspel :D
Ungefär? :)
jag menade exakt som ett bildspel :P hehe jag råkade sätta dit ett "ungefär" framför bildspel. ;)
#4 Haha, okej. :)
Det finns säkert någon som kan hjälpa dig med det.
Har du kollat bloggdesign hemsidan? Eller förstår du inte vad du ska göra?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
jag har kollat men jag vet inte riktigt vad jag ska göra :/
hm vad står det att du ska göra? jag har nog aldrig gjort med rörliga bilder. Men kan se om jag förstår vad som står. 
nu hittade jag en "sida" där jag fattade lite i alla fall så jag ska testa det men om jag fortfarande inte förstår så får jag skriva det här:P det är lite svårt att skriva allt som det står för det är väldigt mycket men tack för att du vill försöka hjälpa till :P
Haha jag lär nog sitta som ett frågetecken jag med den dagen jag försöker med samma sak. Men efter att man testat ett par gånger brukar man lyckas :) Lycka till!
Lycka till. :)
Tack!
Jag förstår ingenting… :/ Jag gör exakt som det står att man ska göra men det fungerar ändå inte, Jag får väl fortsätta prova tills det fungerar om det inte är någon som vet :P
adressen till sidan du använder dig av?
Tack ska testa :)
Jag har kollat på olika bloggar men just nu har jag inte addressen till alla men en är http://daphoto.blogg.se/
Tack för tipset men det fungerade ändå inte :/ jag undrar vad jag gör fel :P
Hm.. när jag får tid kan jag testa och se vad du kan göra för fel. Kolla igenom så att du inte har glömt några tecken det brukar vara det vanligaste felen man gör. Satte du in koden där den ska vara?
Har du satt in alla kod i kodmallen?
Ja, jag satte in allt, kollade alla tecken och allt men det funkade ändå inte :P Nu har jag hittat en tjej som är duktig på sånt här så jag hoppas att hon ska kunna hjälpa mig :P hehe jag känner mig ganska korkad av det här att inte kunna få det att fungera :P Tack för hjälpen ändå!