Gimp-hjälp.
Hej,jag vill ladda ner gimp,men grejjen är den att jag vill ha det för att kunna göra header/design.men jag vet inte kan man göra det med vilken gimp som hällst eller är det en speciell.
Vilken isåfall?
inegn?
Har gimp nu men har inte förstått mig på den ännu. Har bar aminskat några bilder bara. Testa och ladda ner den så kan du själv testa om den är bra. Den är ju gratis.
ja men jag menar om det är någon speceill man ska ha för att kunna göra header eller går det med alla(förlåt om jag låter arg det är jag absolut inte,är jag arg såär jag t pmig själv då jag är sjuk och missar massa skolan..)
Vet att tråden är gammal. jag använder mig av gimp i all möjlig reddigering. Gjort min header osv. i gimp.
Är det flera som använder gimp?
Vad har du för reddigeringsprogram idag TS? Vill du ännu ha hjälp med gimp så hojta. ;)
Idag kör jag med gimp och picasa 3:D
#5 Härligt att höra. :)
Själv kör jag med gimp 2.0, FastStone Photo Resizer, PhotoScape, Inkscape, Paint, Artwaever 1.0, sumo paint och picnik.
Vet det är många, men kan inte vara utan de. :)
Haha så är de ibland:)
Jag kör med Gimp 2.0 och photoscape :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag använde gimp i början när jag startade min blogg, men gick sedan över till photoshop:) måste säga att photoshop känns lättare än gimp, men kan också vara för att jag har använt photoshop mer än gimp. Men gimp är bra eftersom att det är ett gratis program.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#9 Så roligt, jag tycker precis tvärt om. 
Men jag har arbetat mera i gimp. Hade photoshop innan.
Photoshop är bra till mycket, och fick lektioner i det i skolan så kan lite :) sedan när man pillar lite med programmet lär man sig en hel del. Men alla som inte kan få tag i det så fungerar gimp bra till mycket och är gratis :)
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#11 Efter att ha använt båda så kan jag säga att de är likvärdiga. Jag kan göra samma saker i gimp som i ph, men på olika sätt. :)