Bloggande iFokus

Bloggande

Etiketttips-och-inspiration
Läst 1010 ggr
[linneasandberg]
0

Kritik om blogg :)

Hej!

Jag skulle gärna vilja ha lite kritik om min blogg! för att göra den lite mer speciell om man kan säga det så ;) Och headern, vad tycker ni om den? Denna bloggen handlar om alla mina djur och så lägger jag upp foton jag har fotat eftersom jag äääälskar att fota!

Så, vad tycker ni? :)

Bloggen: http://himmelojord.bloggplatsen.se/

Jess89
0

Jag gillar din header! Glad

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[linneasandberg]
0

Tack! :)

Jess89
0

Hur många djur har du? :)

[linneasandberg]
0

nu har jag 3kaniner och två marsvin. igår avled två kaniner som var 10år… :(<3

Jess89
0

Det aldrig kul när djur dör, minns när vår katter dog. Även om man inte hade så bra relation till djuret så känns det ganska tråkigt ändå. Jag har inga erfarenheter om Kaniner/marsvin, hur gamla kan de bli?

[linneasandberg]
0

kaniner blir upp till 10-12 år. den älsta blev 16år (i världen)

Marsvin blir 4-8år :)

ja, jag hade inte så bra relagtion till kaninerna heller i slutet då dem bodde ute.

Mimmi
0

Jag tyckte att din bakgrundsfärg var lite för gäll, testa att dämpa mättnaden lite på den. Headern hade varit finare om den hade sträckt sig över hela innehållet!

natha-mjau
0
Jess89
0

De blir ganska gamla med andra ord :) har dock aldrig varit för kaniner och marsvin. Har alltid varit en kattmänniska.

[linneasandberg]
0

#7 vet inte hur man gör så det sträcker sig :/

#8 tack :) eller ah, dem tackar nog ;)

Jess89
0

#10 För att få din header ska bli lika lång så får du testa dig fram. Där du har lagt in adressen till headern ska du ha en kod som heter width: 650px; (om inte lägg till koden) i den koden får du helt enkelt testa dig fram vilken längd som passar till din blogg. Förstår du? Om inte så skriv igen så får jag försöka att förklara på ett annat sätt.

MajaL
0

Gulligt namn. =)

Söt header men lite suddig.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[linneasandberg]
0

#12 Tack :) ah det är den, har inte redigerat den i världens bästa redigeringsprogram ;)

Fridaaaa
0

Gillar din blogg

Ang marsvinålder så är det 6-8 år som är medelålder och 7-9 på kanin ;)
Men ovisentligt:P

#13 Vad har du för redigeringsprogram?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[linneasandberg]
0

#14 den nuvarande är från pizap och annars har jag picnik som är bättre, Jag ska nog byta header nu! vill ha lite mer höstig :)

MajaL
0

#14 Tja. Kaniner kan bli till och med 12 år. ;)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Fridaaaa
0

#16 Ja kan ja men vanligast är 7-9 år :) Äldsta jag har haft blev 10 år :P

MajaL
0

#17 Ungefär. Har haft flera som blev äldre. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Jess89
0

Låter som att det är många som har haft samma husdjur. har dock aldrig fastnat var kaniner eller marsvin, men vi rä ju olika :)

[linneasandberg]
0

har ändrat headern igen… vad tyccker ni? ville ha lite mer höstigt :)

Fridaaaa
0

Fin fast lite liten? :P Fast det är såklart tycke och smak. Men höstig ja:)

[linneasandberg]
0

#21 oki, jag tycker också den var lite liten men jag orkar inte ändra just nu xD eller lättare sagt jag vet inte hur,…

Fridaaaa
0

#22 hehe okej har tyvärr intesamma bloggportabel som du så jag vet dessväre inte hur du skagöra:)

bblomquist
0

din nuvarende header är jättesnygg! Förutom att det skulle vara coolast om den hade sama färg om bakrunden till Rubrikerna! 
Annars bloggen: Jätte fina bilder, söta marvin,

Har dock alltid haft emot profilbilder där det enda man ser är kamera och en blixt! ;)

[linneasandberg]
0

#24 åh vad bra! ja, jag fösrökte ett tag men jag gav upp… blev aldrig samma färg!

Haha jo, jag gillar inte direkt att vara på bild men där ser man ju mig liiite iaf ;) bättre än inget kanske? :D

bblomquist
0

#25 Du är inte ensam om att inte fastna på bild isåfall, har samma problem. Höhö :).

MajaL
0

Gillar nya headern också! =)

Drömsk på något vis. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[linneasandberg]
0

Haha, har bytt header igen! NU är det de giltiga MEN! jag har en idée ;) Läs på bloggen hur ideén är och komentera gärna vad ni tyckeR!

MajaL
0

#28 Kul idé. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

bblomquist
0

Trevlig idé! Skulle dock tycka att bilden borde haft samma bredd som själva bloggen :).

Jess89
0

jag håller med den borde ha samma bredd som bloggen, annars gillar jag den idè och du gör fina bilder. har du gjort alla själv?

[linneasandberg]
0

#30 jag skule inte vilja ha samma längd som HELA bloggen men jag skulle kunna tänka mig ha det där det vita är, liksom vara lika lång som den.

#31 ja det har jag :)

bblomquist
0

#32 exakt, det var de jag syftade på :).

[linneasandberg]
0

#33 aha :D ah jag fattar inte så mycket beskrivningar på nätet så jag vet fortfarande inte hur man gör xd