Bloggtrafik.nu ur funktion?
Bara jag som inte kommer in på bloggtrafik.nu idag? Väldigt störande. Brukar kollan på runt 100 bloggar om dagen där…
Ja jag brukar med kolla på runt 100 bloggar och uppåt nästan varje dag där. Det är nere idag med 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Skitsurt! Mitt besökantal rasar drastiskt. =/
Nu skaffade jag en ytterligare tjänst, som liknar bloggtrafik. Blev så irriterad…
Bloggtrafik funkar fortfarande inte… Samma för er andra?
Fungerar fortfarande inte :( #3 Vad har du skaffat dej för tjänst?
Det dryga är att tjänsten jag skaffat tar ett tag på sig (de granskar sajterna innan de börjar generera trafik).
Du kan få länk om du vill?
#6 Ja tack :D
Sidbyte.se :)
#8 tack :D
Varsegò! :)
Jag skulle gissa att de haft danska servrar. Det har varit en del servrar som "drunknat" nu i översvämningarna.
Jag undrar om du har någon detaljerad statistik över de besökare du får genom Bloggtrafik? När jag gjort egna tester visade det sig att besökens längd var extremt korta, ~2 sek.
Efter det har jag förhållit mig väldigt skeptisk mot tjänster liknande Bloggtrafik och Mer-Trafik. Men det skulle vara intressant att få input från fler personer.
#12 Du menar mig? Jag ser det helt simpelt genom att folk kommenterar mina inlägg oftare och att bloggen har flera besökare. Det är klart att det kommer en och annan irrelevant kommentar, men många handlar faktiskt om mina inlägg. Oftast skulle jag säga, det uppskattar jag så klart.
Detta blir lite OT i denna tråden. Skapa gärna en ny tråd om du vill diskutera olika besöksgeneratorer. Det kan nog bli intressant! =)