Något arg blev jag nu!
Jag har länge tänkt skaffa ett spotify-konto. Nu tog jag saken till skott. Jag laddade ner det till datorn och skapa-användare-rutan kom upp. Men då visar det sig att man måste skapa ett konto på facebook för att få spotify.
Men det är ju två helt olika tjänster. Jag är bara intresserad av att skaffa spotify! 
Någon annan som tycker det är knäppt?
Jag kan tillägga att jag skrev ett inlägg på bloggen om det, blev så knasig på det! Det är sällan jag skriver om sådant på bloggen annars. Morr, vad irriterande!
Men oj! 
På min spotify kan jag klicka på en knapp om jag vill ansluta till facebook, men vem vill att exakt alla på facebook ska se vad man lyssnar på jämt och ständigt?
Dock har jag haft spotify länge, men det är ju helt sjukt att man måste koppla ihop dem nu när man skaffar spotify.. 
Ja det är helknäppt! Har slutat använda Spotify nu när det kostar pengar för att kunna lyssna på en låt mer än 5 gånger i månaden (?) Jag lyssnar ungefär 5 gånger på favoritlåten per dag liksom.
Sjukt konstigt att man måste vara medlem på Facebook för att kunna skaffa Spotify! :o
Mvh Linnea Matros
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är bla detta som är nytt i Facebook att alla ska kunna se vad du lyssnar på. Det har kommit mycket kritik och jag tror nu att man kan göra en inställning i FB för att inte alla ska kunna se.
Heldumt att man måste ha FB för att få Spotify. Jag läste att Spotify har fått massor med nya "medlemmar" pga av detta.
Här finns med att läsa.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#4 De lär förlora några också…
Konstigt.
men du kan lyssna på gratis musik på http://grooveshark.com/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 Oj, ja det kunde man minssan. :)
Vad är det för en tjänst?
Jag skaffade facebook för ca 6 månader sedan och då behövde man inte facebook, vad konstigt det måste ha ändrats :/
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#7 Man skaffar sig ett gratis inlogg sedan kan man lyssna på musik hur mycket man vill :) Det är en hemsida:)
#8 Du menar spotify :)
Ja det är som några ovan sagt, helt nytt. Tyvärr. =/
haha oj skrev fel XD
Nu har det också blivit så att vissa konton (tror att det är från ett visst datum) kan bara lyssna på en låt 5 gånger, sen måste man betala för den :(
#11 Det har varit så några månader nu, att man bara kan lyssna 5 gånger/låt/månad:)
#12 ok, det är dåligt :(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Smart sätt av Spotify att först ha det gratis med hur många spelningar som helst och sen sätta en gräns. Då är många redan beroende och måste betala för att få det.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#14 Ja, verkligen.
Jupp, tråkigt. Vi har spotify premium, vet inte om facebookkonto är nödvändigt då.
#16 Jo, man kan inte få spotify alls utan facebook. Så länge man inte hade ett spotifykonto innan de gjorde om systemet.
#2 När man man trycker på "file" så kommer "private listening" upp och då kommer det inte upp på facebook vad man lyssnar på. Ett tips om du vill bli av med det ^^
Men det var skumt att man måste vara medlem på facebook för att kunna skapa ett spotify konto….
#18 Störtlöjligt är det tycker jag. De har ju två separata medlemskontrakt dessutom, så det är ju rörigt på flera sätt.