weeblys hemsdia?
någon här som hänger på weebly?
undrar om man kan ha typ gästbok samt sån där besöksräknare på sidan
i så fall, hur ordnar man det?
ja hag har weebly! :=D
Jag skaffade min gästbok via http://www.olzzon.com/gratis_gastbok.htm
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Man kan inte sätta in gestboken via weebly, utan får skaffa en fristående. Den som #1 tipsar om har jag också haft.
Jag har också weebly, och har skaffat min gästbok genom gastbok.net men det där med besöksräknare vet jag inte hur du skaffar, dock kan du ju se statistik på weebly när du loggar in.
tack för era svar!
1# hur sätter man in gästboken i så fall?
3# jasså, hur då :S
#4 Det står på deras sida, det var så jag lyckades få in min :=D
#4 Du blir medlem på sidan, skapar en gästbok och så får du en kod att sätta in på hemsidan.
Koden sätter du in via kodinsättningsfunktionen på weebly. Vet du hur den ser ut och funkar?
7# vilket pratar du om?
#8 Hur man lägger in koden på hemsidan.
8# jo det lyckades jag med :9 men ska ändra det så jag får gästboken där istället för på egen sida
#10 Jaha. :)
Okej, låter bra. :)
Besöksräknare finns lite överallt, google is your friend! jag använder mig av http://www.counter.cybertools.se och där finns det även lite andra saker :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
hej
jag har problem med att ladda upp bilder. det börjar bli fett irriterande att jag inte kan ladda upp flera åt gången… någon som kan hjälpa mej med detta?
#13 Till weebly menar du? Men man kan väl bara laddaupp en i taget?
14# ne jag vil ha ett fotoalbum men det går inte ladda upp bilder
#15 Jag har weebly. testade att ladda upp i fotoalbum idag, fungerade kanon. så nog något med din sida
#14 Nej går att ha "album" med ;)
Du får ju gå in på elements, och sen mutlimedia för att lägga upp bilder. Men fungerar inte det så kanske du får kolla webbhistoriken och se så att ingenting har blockerats eller något för då blir det jobbigt. Annars råder jag dik att kontakta supporten! :)
Medarbetare på Djurfoto
17# som du kanske sett har jag kunnat ladda upp bilder innan
men jag ska testa webbhistoriken iallfall..
har mejlat suppotern 3-4 ggr utan att fått svar en enda gång!
Näe, det har jag inte eftersom att jag inte sätt din hemsida/blogg ..
men det ska ju bara gå att ladda upp en bild i taget, man markera flera när man väljer. Det laddas ju inte upp fler än en bild i taget , eller? Så är det för mig iaf, jag går in på add/edit photos och ladda upp sen och markerar dom jag vill ha och sen så laddas dom upp en efter en.. det är så det fungerar.
Testa webbhistoriken ja, det kan hända att det är det som är problemet.. hade själv problem när det gällde bilder (inte på weebly dock) så ah..
hm, underligt för dom borde ju svara om dom nu vill ha så många som möjligt som använder deras webbsak. När mailade du senast?
(förlåt för att vi tar tråden)
Medarbetare på Djurfoto
japp får göra det imorrno haha
jag mejlade dem för kanske 2 veckorsen :( inteens något i skräpposten eller något sånt.. rätt trist