Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 1212 ggr
[Nötis]
0

Hemsida

Hej, det var ett tag sedan som jag ändrade designen på min blogg, och nu känner jag att det är dags igen. Problemet är att förra gången jag bytte design så använde jag mig utav en sida som det fanns supermånga och bra tips på, t.ex. vilken storlek man ska ha på bilden som man gör sin header i, hur man gör en bra bakrund i photoshop etc… Det var en tjej som drev bloggen, som var mer som en hemsida, och när jag tänker på hemsidan så hette den något i stil med designabloggen eller något sånt (det är inte designabloggen.se som jag är ute efter) och bakgrunden på hemsidan var då röd. Någon som kanske vet vilken hemsida det är jag letar efter? :P är supertacksam för svar.

[Nötis]
0

det är inte heller designadinblogg.se ;) den drivs av en kille

MajaL
0

Oj, jag har ingen aning! Det är så jobbigt när man inte hittar tillbaka till sajter eller bloggar som man varit på.

Var den stor? Eller var det bara i liten skala så att säga?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Nötis]
0

Nej den var stor :o

MajaL
0

Hum, nej jag vet inte då.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Cornelija
0

designadinblogg.se har haft bakgrunden röd och den är väldigt stor.

Hälsningar

Cornelia, medarbetare på Sång iFokus

Cornelia Webdesign , Min privata blogg

[Nötis]
0

men hemsidan jag letar efter drevs av en tjej, hon hade svart hår haha :D det fanns en bild på henne på hemsidan nere i ena hörnet

Cornelija
0

aha nej då vet jag inte…den kanske inte finns kvar, men annars rekommenderar jag att du använder designadinblogg

Hälsningar

Cornelia, medarbetare på Sång iFokus

Cornelia Webdesign , Min privata blogg

[Nötis]
0

jo, men det jag letade efter finns inte på designadinblogg, använder den sidan också :) Men iaf, efter lite pill så fick jag till det själv :D haha, så behöver inte hitta sidan längre :)

[LucyInTheSky]
0

Bra att det löste sig endå =)

MajaL
0

#8 Vilken tur. Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se