Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 459 ggr
[Momiji]
0

Nyuppstart av bloggen

Har haft bloggen sen 2009, men har under perioder varit väldigt dålig på att uppdatera. Men idag så kollade jag igenom den, och bestämmde mig för att ta tag i den. Så jag har rensat ur större delen av inläggen som jag tidigare skrivit för att jag tyckte att dom var för deppiga(inte som i "jag mår så dåligt" utan mer "jag är sjuk, jag har tråkigt" m.m) och många inlägg påminnde mig även om en tid som jag lagt bakom mig för längesedan. Så nu bestämmde jag mig för att ta bort(nästan) alla dåliga minnen därifrån och då släppa den sista kopplingen jag hade till den tiden. Jag ska få bli min egen igen och inte personen som dom jag umgicks med då formade. Känns väldigt skönt, så här kommer en glad och uppåtriktad blogg: Musik och djur

MajaL
0

Härligt, låter skönt med nystart! :)

Gillar den naturkänsla som man får av att besöka din blogg. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Momiji]
0

Jo, det är det Glad

Tackar, tycker att det är mysigt att ha det stuket på bloggen. Vill gärna ha så grönt som möjligt Skrattande

[Momiji]
0

Har fixat till lite mer på den nu. Den ser så mycket gladare ut nu än vad den gjorde för bara 3-4 månader sedan Glad

MajaL
0

Ja jag gillar den! Du skriver med lite humor också. :) Den är jättefin!

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Momiji]
0

Jo, den var ju så tråkig förut, och med allt elände man läser om i tidningarna och ser på TV tänkte jag att nu ska det bli en blogg utan några tråkigheter och som man kan känna att man kan få ett skratt från då och då. Sen har jag väldigt mycket sån humor och behöver få ut den med alla mina halvdåliga skämt(som jag i själva verket ligger dubbelvik och skrattar åt Tungan ute)

MajaL
0

#5 Jag gillar verkligen tonen du har när du skriver. :)

Du har lyckats få det humoristiskt. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Momiji]
0

Tackar Glad