Blogg/hemsida
Jag har bestämt mig för att starta en ny blogg som ska handla om mig och mina hundar. Jag hade blogg.se förut men känner att jag vill ha något mer. Jag skulle vilja ha en hemsida med blogg på så jag kan presentera mig och mina hundar och liknande. Men jag vet inte vilken sida jag ska ha det på. Tipsa gärna om ställen som är bra att ha blogg/hemsidor på. Vill helst kunna göra om designen som jag själv vill.
www.cybersite.se kan man göra eget själv och då får du en hemsida och blogg och fotoalbum och sånt. Men efter 30 dagar så kostar det pengar.
Åhh WOW säger jag bara. Glömde att länka min adress men den blev klickbar ändå. 
Vill ha något som alltid är gratis. Men tack ändå!
www.weebly.com eller www.freewebs.com finns ju och dom är gratis.
Weebly.com är bäst. Har testat båda de ovannämnda.
Webs.com är bäst, använder det till min hundhemsida och man kan välja mellan att koda själv eller ej. Rekommenderas starkt!
Bestämde mig för blogg.se ändå. ;) Har provat både weebly och freewebs och har inte blivit särskilt förtjust i någon av dem. :/ Tack allihopa ändå. :)
blogg.se men egen domän, då ser det ut som en hemsida och sedan lägger du till en underblogg som blogg. Funkar utmärkt!
Gjorde det till w-fhoto.se men hon tog bort bloggen sen då hon trodde hon inte skulle använda den så mkt som hon tänkt.
Jag kan hjälpa dig om du vill, www.nelliesdesign.blogg.se eller nelliesdesign@live.se