Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettstorbloggare
Läst 1724 ggr
[Driva]
0

Fokis nya webbutik

NU har Foki öppnat sin webbutik, och jag gillar verkligen hennes stil och ahde verkligen sett framemot henne butik öppnande. Men nu måste jag säga att jag är lite besviken, dels finns det ganska lite kläder, sen hennes egna märke ligger på 1300kr för ett linne! Men de kläderna från andra märken på hennes sida ligger runt 300kr… tror inte det är ett smart drag för att sälja.

själv skulle jag inte lägga ut de summorna hon har satt på sitt egna klädmärke, det är ju som att köpa ett riktigt dyrt märke här i sverige!

Dock kanske jag någon gång beställer från de andra märkena hon har på sin sida… som är i lite mer human prisklass…

MajaL
0

Har inte kollat där faktiskt. Själv föredrar jag äldre kläder. :) Hittar sällan nytt i min stil.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

candyme
0

Jag blev också lite besviken, för höga priser för att jag ska ha råd :/

/Emma

KaninPiggelin
0

Tyckte också det var lite värt dyrt i butiken, men man får ju tänka också att frakten ingår ända från Thailand:)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[Driva]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har beställt mycket ifrån asien och frakten brukar inte gå på speciellt mycket, så även om jag drar bort den kostnaden tycker jag fortfarande det är alldeles för dyrt…
Sen tycker jag kläderna ser lite "hemma-gjorda" ut. Alltså själva designen, kan inte ritkigt förklara det. Vissa är super snygga men som ex Cawaii belly tycker jag ser ut som något knåpat ihop på syslöjden i högstadiet…

MajaL
0

#4 Jag tänkte också på det. Frakten brukar inte vara så dyr. Inte ens från utlandet.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Trin
0

Tycker också det är dyrt är det ens rimligt att betala över 1000 kr för ett par shorts ? Visst de är fina men jag skulle aldrig betala så mycket för ett par shorts.

Sen också om man ser till henns målgrupp de verkar ju vara tjejer/kvinnor mellan kanske 13-20+ ? Inte alla i din åldern som har råd med så dyra saker.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

KaninPiggelin
0

#4 så är det nog :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Michaela-N
0

Tycker hela konceptet är dåligt. Det är dyrt, jobbigt rosa överallt, själva namnet Fokiwa känns som en affär med småbarnssaker.

candyme
0

Har hört att hon tar bort kommentarer på sin blogg som framstår som dåliga för företaget, att det är dyrt, rosa osv

/Emma

[Driva]
0

#9 det skulle inte förvåna mig har fått en av mina kommentarer redgerade och det var ingen kritik, bara att jag sett det hon pratade om någon annan stans…

Som sagt tycker jag det är dyrt och det känns som hon lurar av pengar på de 13 åringar som läser bloggen… Sen som jag skrev innan tycker jag många av kläderna ser verkligen ut som det är något en oerfaren tonåring designat…. trodde det skulle vara mycket bättre och gulligare…

MajaL
0

Man kan alltid ha olika smak. Tyvärr kan hon ju inte försvara sig här. Lite synd.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

candyme
0

Mjo, stackars föräldrarna till barn som läser bloggen och vill ha kläderna.. om föräldrarna inte har ett välbetalt jobb så har de ju inte råd att köpa kkläderna.

Mjo, jag blev också besviken på kläderna :(

/Emma

Flamman1
0

Jag tycker också det var för dyrt. En del av kläderna vart jag besviken på men en del skulle jag gärna beställa men eftersom att jag bara har studiebidrag och letar lägenhet + att jag har en medryttarhäst så skulle jag inte ha råd med det.

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

fidojunior
0

Visst frakten är gratis men hon nämner inget om tullavgift. Har man otur kan man råka på tull och då går konstnaden efter priset, inte efter antal plagg. Har för mig att det blir tull över 300 kr, även posten tar extra avgifter.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg