Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 1433 ggr
[ninnakm]
0

(K) Bloggdesign!

Hej!

Jag är ganska ny på det här med koder och allt sånt, har inte heller tillgång till Photo Shop. I alla fall så undrar jag om någon vänlig skäl där ute skulle kunna tänka sig att göra en bloggdesign gratis åt mig? Den behöver inte alls vara särskillt avancerad. Dock byter jag inbriktning på bloggen från mitt liv till ändast hästar - därför är det självklart att headern ska bestå av mina bilder på några av mina hästar. Lite som den här. Den här. Den här. Den här.  Gärna i en beach/brun akrig ton. PM:a eller skriv här om du kan tänkas hjälpa mig, så får du en mer nogrann beskrivning! :)

[ninnakm]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den här gillar jag också, mest den där rubriken, bloggnamnet! http://www.bloglovin.com/m/aHR0cCUzQSUyRiUyRmZseWluZ2NoYW5nZXMuYmxvZ2cuc2U=

Moa-16
0

Tror det blir svårt att hitta någon som gör gratis. Tar sån tid att göra en design, om du vill ha en snygg design så tycker jag du ska fundera på att betala lite för den :)

MajaL
0

Säger som #2.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[ninnakm]
0

Alltid värt ett försök? Vet att det är svårt men man kan ju alltid testa, kan tänkas ge nån hundring eller så. Har hört en del som fått gratisdesigner här i från.

Cornelija
0

Om du vill kan du gå in på http://www.nelliesdesign.webb.se. Gör dock inte gratis men kan tänka mej göra en för en hundring eventuellt. mejla mej på nelliesdesign@live.se

Hälsningar

Cornelia, medarbetare på Sång iFokus

Cornelia Webdesign , Min privata blogg

[ninnakm]
0

#6 Gud vad snällt, mejlar dig :)

Cornelija
0

Gör så:) Min sida kanske ser lite konstig ut eftersom jag håller på och gör om den lite ;)

Hälsningar

Cornelia, medarbetare på Sång iFokus

Cornelia Webdesign , Min privata blogg

Khora
0

Anledningen till att man inte gör det gratis är att det är tidskrävande. ibland sitter man i många timmar för att göra ändringar åt en kund, bara för Att sen se kunden använda en helt annan layout. Gör vi gratis sidor ligger så att säga allt arbete och hela risken på oss. Ska man vara krass så får man väldigt lite ut av att göra en privatsida jämfört med en företags sida i form av tillbaka länkar osv eftersom de oftast har mycket färre besökare.

xChiaki
0

#8 Håller med dig där! Man kan inte börja göra gratisdesigner, för om man gör åt en "måste" man göra åt alla som frågar. Och det har man inte tid med. Om man får betalt för det får man ju i alla fall något tillbaka. 
Sen tycker jag det är lite överdrivet med designer som kostar flera hundra kronor (i alla fall en enkel bloggdesign, till en privatperson). Själv tycker jag att 50kr är alldeles lagom. Det är ungefär det jag tar för mina designer.

[ninnakm]
0

Ni kan släppa det nu har fått en jätte fin design gratis så det finns visst sånna som gör det gratis + att hon nu lärde mig hur jag ska koda osv. så nu kan jag göra det själv.

MajaL
0

#10 Vad skönt att det löste sig. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se