Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 953 ggr
Saiipz
0

hjälp snälla?

hej!:)
jag och min kompis hannah har precis startat en hästblogg tsm.
eftersom hannah inte kan så mycket om bloggande, koder, designer, header osv så fixar jag allt sånt :)

detta är resultatet:
http://wecreatedthis.blogg.se/

tyvär så var jag senare tvungen att fixa headern i paint, så den försämrades grymt… men är ganska nöjd ändå:)
vad tycker ni om den?

men de är en sak som jag inte hittar vart de är.
vart **** fixar man så man kan ha en profilbild? har försökt lista ut de länge, och den verkar inte tillhöra headern..

snälla, skulle verkligen behöva hjälp. de skulle vara så sjukt snällt!

kram

Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..

Moa-16
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det vart ju riktigt bra :) Hur du ska sätta in en bild i rutan är svårt att säga, det är ju du som gjort designen… Du får nog sätta in den i kodmallen & ha en extra meny så den hamnar rätt?

MajaL
0

Riktigt tjusigt! :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MoaLarsson
0

Jag skulle tippa på att den där bilden byts i kodmallarna. Leta fram kodmallarna och gå in på kodmallen "framsida". Därefter trycker du upp sökrutan genom ctrl F och söker på profilbild tror jag annars får du scrolla tills du hittar något liknande. Vet ju inte hur det upplägget ser ut. Därefter får du ladda upp bilden på bloggen och kopiera URL och klistra in där bildlänken är. Hoppas du förstår! Annars får du säga till :)

MajaL
0

Jag skulle kanske kunna kika på det. Om du har en bild som du är klar med som ska sättas in.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Saiipz
0
# 3, tack! :)

hittade det, och fixade de! Förstog precis ;)

#4, tack för omtanken:)

kolla gärna hur de blev:
http://wecreatedthis.blogg.se

Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..

maallans
0

jättefin header! om du går in på inställningar,och sedan profil är det bara att bläddra ner lite så står det att du kan ladda upp en profilbild, hoppas du förstår :)

MajaL
0

Det blev jättefint! :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MoaLarsson
0

#5 Glad för att det fungerade! :)

[Sillen-91]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Snygg! Själv får man be om hjälp. Jag orkar verkligen inte att lägga ner energi på att fixa allt ^^