Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: bloggdesign-html-och-css
Läst 881 ggr
Trin
0

Ställ era bloggdesign/ps frågor här !

Jag tycker om att göra instruktionsvideos när jag har tid över. Jag är inget proffs , men delar gärna med mig av det jag kan. Har ni bloggdesign/ps frågor , så ställ gärna dem så kan jag göra instruktionsvideos (om jag kan det ni frågar).

Har instruktionsvideo torka , så ställ gärna frågor ! Det är svårt och göra videos när man inte ritkigt vet vad ni där ute undrar över.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

[FRllDA]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har en fråga. Min personliga text i menyn har flyttats till höger och ligger för tillfället utan för rutan. Hur skall jag göra för att få den centrerad i mitten utav rutan. Jag har en "extra" text rad som inte finns i de vanliga stilmallarna. Den ser ut såhär:

#box {
margin-top: -10px;
left: 230px;
width: 250px;
padding: 0px 0px 0px 10px;
border-left: 0px solid #fff;
border-right: 0px solid #fff;
background: transparent url(http://blablabla) repeat-y;
}

Här är länken till min blogg så kan du ju själv se problemet: www.fridagunnarsson.webblogg.se

MajaL
0

Skapade en tråd om min fråga, så länkar helt enkelt till min tråd.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Trin
0

1 och 2 , jag har nu läst era frågor och ska försöka svara på dem så snabbt som möjligt, Har varit bortrest så har inte haft tillgång till dator.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

MajaL
0

#3 Ingen fara. Man tackar. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MajaL
0

Skulle flytta innehållet i två boxar på min design. Den ena blev som den skulle, den sndra ser skitkonstig ut, rent ut sagt. Hjälp, hjälp, hjälp! Vad har blivit fel? Ingen aning om vad jag ska göra…. Skäms

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se