Denna design är tillsalu!
denna designen är tillsalu. En underbar vacker design där du får sätta in egna länkar, header, text och bilder. Mejla nelliesdesign@live.se för mer info. Direktpris: 350 KR
Denna är också en hel design och direktpriset är 350 annars kan man buda och då är startsumman 150 kr. Jag säljer fler designer också och har ett företag vilket ger andra fördelar om man läser på hemsidan www.nelliesdesign.webb.se
Vet du vad man får för 350 kr på tex template monster? , nej, sidan är inte färdig, du kanske tycker kritiken är obefogad, men sidan du visar är en prickig bakgrund och ett par rutor där köparen lägger in sina egna bilder. Och vi vet att du kan göra bättre än så för du har visat upp andra sidor.
Startbudet för fortfarande 150 KR och det är inte endast rutor. Har fixat menyn och kommentarsidan mm och jag gör även header till köparen, samt köparen får lägga till övrigt som den vill ha. Detta är bara grunden och anledningen till att jag gjorde denna typen av design är för att många söker designer som har den stilen av ljusa färger.
Jag vet ett företag som tar 1495:- för en bloggdesign och jag gör minst lika bra.
Men tack för att du tycker att jag kan göra bättre :):)
Vad är template monster och vad kan man få för 350 KR där?`
Oftast går inte buden upp till så mycket. Senast så vann en person auktionen för 150:- och då ingår ju även service att lägga in och övriga saker man vill ha + header som sagt.
Jag kan skicka länken till de företaget i PM, vill inte göra reklam för andra bloggdesign företag då jag själv är i samma bransch,
Det stämmer att det finns massvis med webbdesignföretag som säljer designer för minst 1000:-, absolut inga konstigheter så att haka upp sig på 350:- är lite onödigt. Dessutom är det ju ett köp nu-pris!
Avancerat är det, men det är inga problem för mig att göra likadana :)
Men tycker samtidigt att 1500 KR är att överdriva.