På prov i blogger
Någon som bloggar på blogspot och har på prov i blogger ikryssat?
Vad tycker du om den nya designen?
/Emma
Jag använder mig av blogspot, men vet inte vad du menar med "på prov"?
I hörnet till höger kan man kryssa i "på prov i blogger" då får man ta del av kommande utvecklingar före andra-
/Emma
Hittar inte heller denna ruta. Kan du berätta lite mer exakt var denna ruta finns?
Du kan göra en printscren så kan våra bloggspottare lättare hjälpa dig. :)
Jag har sett den där "prov-saken", men kommer inte ihåg var den var..
Blädrra längst ner till Verktyg och resurser, välj på prov i blogger så visas en nytt fönster med en ny design. Om ni vill behålla den sätter ni kryss i rutan till höger.
:)
/Emma
Hittade den. Men usch och fy säger jag bara så det ser ut. När jag stannar med den gamla looken.
#8 Håller med, gillade inte alls den nya versionen.
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/
Tycker den är helt okej efter några dagrs inväning. Alla kommer ju få den designen om ett tag.
/Emma
Ja det är ju det gör. Suck ja… Än så länge håller jag mig till det gamla. Hihi. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är nog en utveckling som vi får acceptera. När allt är inkört kommer säkert det gamla blogspot att försvinna.
Jag har kört "blogger in draft" länge nu och fick då det nya automatiskt.
Det är nog bara för att vi är ovana som det ser knepigt ut.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Jag tycker den såg trevlig och lättarbetad ut! :)
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu har jag haft den en period och ser bara positivt på det nya. Det gäller att vara nyfiken och prova sig fram och till sist har man lärt sig.
Jag har dock ett problem med det nya och det är när jag ska göra backup av bloggen så funkar det inte med IE 8. Jag måste använda Chrome då jag ska göra backup. Jag får felmeddelande med IE 8 och hitatr ingen lösning på det.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris