Cuebrand - Nätbutik för bloggdesign
Cuebrand är en nätbutik där man kan köpa färdiga bloggdesigner till både blogg.se och Wordpress.
Cuebrand består av ett nätverk av duktiga bloggdesigners med priser från 199:- och uppåt. Designerna är olika i färg och form, så man hittar lätt något som passar ens egen stil.
Besök Cuebrand.com
Jättefina designer. 
Jag kan inget om designer, men är det inte dyrt med nästan 400 kr?
Smart ställe.
#2 Kan nog bero på. Tjänar man pengar på att blogga så är det väl kanske inte det.
#3 Ett ypperligt sätt att tjäna pengar på om man är duktig, inga fel med det. Och bra för dem som vill ha en snygg design, men inte fixar det själv.
#4 Ja. Var inne på det ett tag, men vill inte ha en massa reklam på min blogg. Annars håller jag med dig. :)
Det ser ut som om de säljer samma design flera gånger? Det är väl inte så kul… Då blir det ju som en dyr gratisdesign…
#5 Nu har jag inte lusläst på den sidan, men är det åldersgräns på inköp? Bara tänkte så att inte ungdomar förköper sig på något vis.. Jag ska kolla den sajten lite närmare senare.
Tillägg: Har läst köpvillkoren, men hittar inget om åldersgräns. Det var lite dåligt tycker jag.
#6 Det har inte jag heller gjort. Nej det vore inte bra! Dock är det risken som finns med Internet. Tyvärr.
Här finns en bra sida ang. internethandel:
http://www.konsumentverket.se/kopa/Handla-pa-natet/Barn-och-avtal/
Vi har ju säkert minderåriga medlemmar. Så vi får väll uppmärksamma dessa på att alltid ha föräldrarna bakom sig innan de genomför köp. Kan vara bra att kolla länken i #8 också.
#9 Precis min åtanke. Det är många minderåriga som har betalkort och det är lätt att knappa in beställningar. Och ofta så går betalningarna igenom och det blir minus på kontot.
#10 Alldeles rätt.
Tycker också det var lite väll dyrt :) Är ni ute efter gratisdesigner/betaldesigner kan ni titta in på sannasrum.se . Hon har även designauktioner lite då och då. Där fynda jag min design för 81 kr ! Hon har även massa bloggdesign tips om man vill lära sig att göra en egen design.
Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits
#12 Kul med fler tips! Inte för att jag köper någon, men det är kul att se vad som finns och till vilka priser. Samt att se hur duktiga en del är!
#2 jo det tycker jag med. Aldrig i livet att jag skulle köpa en sådan design för så mycket pengar. Dem är inte så avancerade ändå….
nej, det ät lite för mycket pengar, enligt mig, att lägga på någonting som inte ens finns.
// Molly
molllyr.blogg.se
Ja, det ser ut som att de säljer designerna flera gånger, vilket inte jag skulle tycka va så roligt.
Jag säljer själv designer och tycker inte att det ska vara för dyrt. Alla ska ha råd att köpa en bloggdesign. Man ska även ha flera alternativ, så som helst personlig, auktion eller gratisdesigner. (www.nelliesdesign.blogg.se) Jag har sett ett bloggdesignföretag som tar 1999:- för en bloggdesign (Det är absolut för mycket)