Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: bloggtjänster-och-sidor
Läst 878 ggr
[WX5]
0

Trivs ni med eran bloggtjänst?

Svara ärligt vad ni känner för eran bloggtjänst. Jag menar om det "känns" rätt för er att använda den och svara inte bara att det är bra. Var ärliga nu och berätta för mig. Ni behöver inte skriva vad er bloggtjänst heter om ni inte vill utan det är känslan jag är ute efter.

Jag känner att jag trivs med Bloggplatsen för där känner jag mig hemma. Har testat ett otaliga bloggtjänster men på BP känner jag mig hemma och säker.

Maria
0

Jag trivs. Har WordPress.

Det var den bloggtjänsten iFokus hjälpte till att ordna då iFokus blogg lades ner.

/Maria

MajaL
0

Jag har blogg.se, känns precis som du säger, att komma hem när man loggar in. Vill inte byta. I så fall bara till egen domän, men det får allt vänta ett bra tag i så fall. Om det blir aktuellt ens.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Tan-chan]
0

Allt har väl med att göra hur länge man har använt bloggtjänsten? Har inte testat några andra utan har kört med min bloggtjänst sedan 2008. Trivs jättebra med min och det känns som att jag kan lita på den att den är stabil och pålitlig.

Som ni andra har sagt: Det känns som att man har kommit hem. Men det har nog mycket med vanesaken att göra också i mitt fall.

[Maine]
0

Jag trivs med min, för den har det jag behöver och blir inte påtvingad en massa reklam. Har inte skänkt den någon speciell tanke.

Den fyller sin funktion, varken mer eller mindre. Ingen start/hemsida som är fylld av olika kommentarer, reklam eller foton som man inte vill se. Glad

Michaela-N
0

Jag har blogg.se, är jättenöjd eftersom allt är lätt att hitta, inget krångel och man kan göra om bloggen hur man vill.

Sophey
0

Jag trivs bast med blogg.se som bloggtjanst.
Jag har provat diverse bloggtjanster sa som wordpress, blogger och ett par andra och trivs inte riktigt men just nu bloggar jag pa blogger och jag ar anmarkningsvart nojd men kanner mig inte riktigt helt hemma men jag ger cred till blogger for deras design mekanism.

Medarbetare på matlust

Missel
0

Jag har Wordpress på egen server och är nöjd.

Trin
0

Jag har eget domän , men bloggar fortfarande via blogg.se , jag är nöjd. Och hoppas snart att de fixar till sin blogg.se app , tycker det har dröjt rätt länge med den appen. Men sen vet jag ju inte hur lång tid det tar att göra en app.

Annars är jag hur nöjd som helst.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

Fridaaaa
0

Jag har blogg.se, trivs väldigt bra med det.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fidojunior
0

Jag har blogg.se och trivs bra där, har testat wordpress, blogspot, bloggplatsen, beldo och några till men har inte riktigt känt mig hemma på någon annan.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

ravenkitty
0

Jodå, trivs bra med blogspot Glad

molllyr
0

Visst finns det småsaker med blogg.se som jag skulle vilja ändra på eller saker jag vill lägga till, men jag älskar blogg.se. Enkelt att använda osv!