Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggtjänster-och-sidor
Läst 608 ggr
[Maine]
0

Testar bloggtjänster

Eftersom jag gärna vill lära mig mer om det ena och det andra, så har jag nu startat en blogg på Bloggplatsen. Jag lär mig alltid nåt varje dag via internet, och nu ska jag alltså testa detta.

Då man är hemma hela dagarna, så söker jag nya utmaningar, jag vill utforska lite. Därför var det så kul när jag fick en (den första) kommentar på min nya (andra, då jag har min vanliga kvar) blogg:

Varför har du gjort den här bloggen?

Det var ju ett trevligt bemötande Flört Men ifall det är någon av läsarna här som har skrivit och funderat, så har ni redan läst svaret!

Har ni testat er fram på bloggtjänster, för att hitta till det som passar er?

Fridaaaa
0

Testade bloggplatsen och devote men trivdes inte alls med dem, testade blogg.se och det passade mig som handen i handsken :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Malin]
0

Oj, jag har bloggat på Wordpress, Blogger, Blogg.se, Myshowroom, ShapeMeUp, Devote, Finest, etc etc :)

[Malin]
0

Glömde säga också att jag tycker det är väldigt smart att testa olika, och inte låsa fast sig vid en :)

[Maine]
0

Eftersom jag hänger här en hel del så blir jag självklart nyfiken på vad det snackas om Glad Och än är jag inte för gammal för att vara nyfiken och utforska.. Jag behöver lite hjärngympa, och får jag det av att testa en annan blogg, så varför inte? *ler*

Mellliie
0

Jag har konton på Wordpress, Blogg.no, blogg.se och beldo. Dock testar jag bara WP, blogg.no och beldo. :)

MajaL
0

Jobbade med bloggande åt ett ställe ett tag, då hade jag wordpress, gillar blogg.se mycket bättre dock! :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se