Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 872 ggr
xcandygirl
0

Design

Jag vill börja blogga, men jag har ingen aning om hur man fixar en design. Jag har fått för mig att för att få bloggen snygg och unik så behöver man photoshop till header och länkar och sånt till resten.

Är det någon vänlig själ som vill photoshoppa åt mig eller på något sätt hjälpa mig innan jag startar bloggen?

Moa-16
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det går att ladda ner test photoshop gratis -på deras hemsida- om du vill testa själv. Annars så finns det ju dom som gör, men det kostar för det mesta, finns också färdiga designer som kan vara helt okej, googla :)

iAlexri
0

@xcandygirl

Börjar med att spåna på hur du vill bloggen ska se ut och utgå sedan därifrån. Precis som Moa skrev, så finns det många färdiga mallar man kan ladda ner, annars finns det gott om folk som gärna gör bloggmallar. Vissa gör dem gratis andra tar betalt.

-----------------------------------------

Min tanke-depå: Rökpaus

Besök Designa Din Blogg's Hjälpforum om du behöver hjälp med din bloggdesign.

ladymiss
0

satsa på att ta bra bilder på dig själv och det du skriver om! På det kommer du långt;) Du kan ju skissa också? Håller på med en "header" och det är så jag hittills lyckats ;P haha

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

xcandygirl
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hihi tack ! :d ska försöka (:

MajaL
0

Man kan ju be någon annan göra designen. Alltså att du köper en av någon annan. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Cornelija
0

www.nelliesdesign.blogg.se

Vi hjälper dej med allt du behöver för att starta en blogg! :-)

Hälsningar

Cornelia, medarbetare på Sång iFokus

Cornelia Webdesign , Min privata blogg