Vill byta design
Jag har ett brunt tema på min blogg men jag blrjar tröttna på den och undrar vad jag skulle kunna byta till? Jag vill gärna veta vilka färger som passar ihop och som är behagliga för ögonen. Jag gillar "tjejfärger" typ rosa och babypasteller men det kanske skär i ögonen med såna färger. Så kom med tips!
Det enda jag kommer att ha kvar är den vita bakgrunden i wrappen och den svarta texten men jag kan göra en del även om det inte finns koder att ändra.
Här är min blogg om ni vill se hur den ser ut nu.
Reklamen kan jag inte göra något år för det har BP satt in. För att få bort dom måste man SMSa in en kod men har inget svenskt mobilnummer där jag kan göra sånt.
Jag skulle kunna tänka mig babyblått, pastellrosa. Du kan ju matta av färgerna mycket, så de kommer nära det vita hållet. Päronpastell gillar jag också. :)
Man kan alltid matta av färger, så de blir utspädda med vitt. :)
Googla html färger. Så får du massa tips. :)
Päronpastell… det var något nytt.
Tror jag vet vad du menar. Skall se om det funkar nu. 
Nu har jag ändrat lite. Är bakgrunden bra eller skall den vara enfärgad?
Ser fint ut. :)
Men du har ju ett lite rosa tema, så kanske en ljusrosa bakgrund passat annars? :)
Okej. Skall se om jag hittar en passande.
Edit: Nu hittade jag något ljust rosa iaf.
Tycker det ser jättefint ut! =)
Superduperfint!
Tack så mycket. 
Personligen så tröttnar jag att läsa bloggar som byter utseende typ fem gånger i månaden. Men det kanske bara är jag?
#9 Nix, ej ensam. Men TS tycker jag blev jättefin.
Inte bytt min på ett halvår. Ser inte likadan ut längre. ;P Där av väntar jag ny header. :)
#9 Personligen tycker jag att bloggar som inte byter om sig är tråkiga att läsa. Inget nytt att komma med liksom utan går i sina gamla trasor.
Nu tyckte jag inte att min blogg passade i brunt så därför ville jag byta. Det står dig helt fritt att inte gå in på min blogg.
Ja lite förnyelse är bra tycker jag. Jag låter bloggen utvecklas med mig. :)
#12 Det där lät bra: "låter bloggen utvecklas med dig"
Personligen så har jag testat att byta design, men jag gillar min.. och sen är det ju upp till var och en om man vill läsa
Förnyelse kan vara bra, men ibland inte. Det är ju det som är charmen med bloggar, alla är olika!
#13 Tackar. 
Jag känner just det. Att jag utvecklas ju som människa. Jag förändras. Jag tycker kanske att ett foto är supercoolt, men när jag efter ett halvår tittar på det igen så ser det jättelöjligt ut. Då har jag lärt mig mer och utvecklats även som fotograf. Då kan det vara läga att byta det fotot (om det ligger i designen eller på framsidan).
Just därför tycker jag förnyelse i viss mån kan vara nödvändig. Om man nu inte är samma människa livet ut. 
Så är det för mig i alla fall. :)
#15 Jo, det förstås. Det är ju lite också vad man känner själv. :)
Får vara ärlig och säga att jag ju faktiskt gör det, "raggar läsare". ;P
Men det är för att min blogg agerar portfolio dels. Jag vill nå ut med det jag skriver. :)
Jag är svår att koppla ihop med min blogg om man inte vet att den finns. Jag har inte kopplat ihop bloggen med min "vanliga" mailadress exempelvis.
Skriver inte saker om mig på ett personligt plan. Jag skriver mest om åsikter mm. Sådan jag kunnat tänka mig att publicera i en tidning eller som bok.
Nej, nu ska vi inte bli allt för mycket OT här. Tycker att TS blogg blev jättefin nu. :)
#16 Det är absolut inget fel med att vilja ha Läsare!
Jag är inte negativ till det på något vis, det är bara jag som är som jag är 
Skriver bara för att skriva av mig lite, och är det någon som kommenterar någon gång, så är det bara kul.
Vore jag yngre och hade något vettigt att säga så skulle jag göra detsamma!