Låst blogg/inlägg
Hur många har en låst blogg eller låsta enstaka inlägg?
Tänk om hon läser detta inlägg. Hur orolig blir hon inte då???
/Maria
Hon är inte på alla sidor.
Hon håller för det mesta till på Barnens som tur är. Nu har hon inte tillgång till internet så mycket i nästan 3 veckor så jag hoppas att mina trådar hinner försvinna innan dess.
#2 Va bra
/Maria
Hon?
Nej, jag kör till och med utan förkoll på kommentarer.
#4 Inlägget #0 har blivit redigerat därav blir mitt svar aningen konstigt
/Maria
Precis.
Aha. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Jag har en dotter som följer mig hack i häl bland mina inlägg på iFokus. Samt att man kan ju klicka på den personliga sidan och inlägg och då får man ju fram en massa äldre trådar. Jag tror barnen följer sina föräldrar mer än vad vi vill tro. Så man ska nog tänka sig redigt för vad man skriver, då våra barn kan se.. Även om vi menar väl eller vad det än är. Så är inte allt bra för sitt barn att läsa. Det kan krossa ganska mycket.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#2 Numera så kan man ju se varje användares inlägg så dina inlägg kommer ju inte att försvinna precis som medde skriver.
Jag tror att man ska vara väldigt försiktig när man har barn och inte underskatta barnens förmågor.
/Maria
Barnen är så duktiga numera på data och deras kreativitet är något så stort att man ska tänka sig för, men helt underbart! Jag ser det dagligen inne på barnens.
Mvh medde/Sajtvärd barnens
Inte bara barnen - det finns vuxna som läser och som är tanklösa och berättar för sina barn som i sin tur kan vara klasskompis med ditt barn.
Nu menar jag inte det riktat till WX5 utan i allmänhet hur det kan se ut.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Så sant så.