Blir ju knäpp
Jag gillar skarpt Chrome men varken blogg.se eller ratata.fi funkar att blogga med vilket är sorgligt att det inte gör. Jag måste alltså använda mig av Firefox bara för att skriva ett inlägg. Å andra sidan funkar inte iFokus ordentligt medFirefox utan perfekt i Chrome.
Blir ju galen på detta. Internet Explorer är inget alternativ då jag inte har en Windows-dator.
Konstigt. Allt funkar för mig med Chrome. Även blogg.se.
Radbrytningarna funkar inte normalt i min Chrome och det har varit problem förut med detta då jag mejlat dom och frågat. För att få en radbrytninga måste jag manuellt skriva koden för radbrytning.
Jaha. Radbrytning? Du menar
?
Ja…
Men det gör jag ju alltid. Dat inte för att jag inte kan något annat. Du menar i inläggen?
Jo precis. Skriver jag med stycken så blir allt ihopskrivet och ser fult ut. Men går jag in manuellt vilket jag tycker att man inte skall behöva när det gäller när man skriver inlägg så är det jobbigt att behöva koda ett inlägg.
Är vän att koda hemsidor när man skriver. Så har inget emot det. Dock kunde jag hoppa ner innan. Upplevde inte ditt problem.
Märkligt att det går för vissa och inte andra. Det är som Bloggplatsen. Jag är alltid inloggad (med lite knapptryckningar) medan en annan blir utloggad när hon skriver inlägg.
Jag ahr google chrome och går utmärkt att blogga på blogg.se därifrån :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Varför är jag drabbad? 
Tänker högt bara.
Går bra för mig med.
#10 Bugg av något slag?
Kanske det är min Ubuntu 11.04 som bråkar med mig. Den OS:en är ganska buggig av sig.
Ja det kan ju faktiskt bero på det då. Hoppas det löser sig! 
Jag mejlade blogg.se om detta med radbytte för ett bra tagsen ocg då sa dom att det inte funkade i chrome :/
Jag har samma problem
Ja precis. Jag mejlade förra året och då var det samma problem då med.
Fast det funkar ju för vissa. Orättvist ju.
Jag använder bara Chrom & har samma problem med radbyte.. Men jag har kommit på att om jag har sista ordet i stycket i kursiv så funkar radbytet. Jag publicerar det så & sedan ändrar jag der kursiva ordet till vanligt igen (:
Text, text, text, text
Text, text, text, text
Publicerar inlägget
Lät krånligt nu när jag skriver det..
Hihi Neiah. 
Inte ens jag fattade när jag läste, haha!