Feedjit?
Fattar ingenting.
Jag är tydligen inte registrerad på feedjit. Har ingen användare hos de. Har deras gratisbesöksvisare. Men de har ändå kunnat skicka ett mail till mig. Hur går det ihop? Jag är inte registrerad hos de men de får ända fatt i min mailadress…
(Bifogar bild på hur deras visare ser ut). Min visare har jag nu tagit bort. Dock hade jag inte den lilla rutan högst upp med "Get Fidjit now!".
Tog bort den från bloggen nu. Tyckte detta var för skumt. Vill veta fortfarande dock, hur fick de min mailadress?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När jag skaffade Feedjit i bloggen (blogspot) då fick jag en kod som jag skulle lägga in manuellt i en gadget. Kanske det är annorlunda nu.
Kan det vara så att det är en reklamgrej och att du sen ska rega dig för att den ska fungera. Har du även fått ett mail fråm dem ? I så fall kan du ju besvara det och fråga hur det hänger ihop.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Det var bara att lägga in en kod direkt på hemsidan. Det är därför jag undrar hur de fick min mail. Tack för ditt svar. Får maila och fråga de.
Utanför ämnet men ändå… Hehe, det är ju min på bilden *fniss*. Det är helt okej att du använder den dock, var bara tvungen att säga det, haha!
Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg
ALEA IACTA EST
#4 Ja, alldeles rätt. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Du säger i första inlägger "Har deras gratisbesöksvisare." För att få den måste man väl rega sig med bla mailadressen.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Nej. Men skickade ett mail och frågade de. Då svarade de att man fyller i mailadressen när man skapar en. Så antar att jag bara glömt det…