Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: övrigt-bloggrelaterat
Läst 956 ggr
[Maine]
0

Hur många bloggar följer du?

Och då menar jag följer. Såna som du har koll på och vill hela tiden se vad de skriver.

Jag följer fyra stycken. Inte många, men de har jag koll på. Sen finns det några som jag tittar in på då och då, en gång i veckan kanske. Men de räknar jag inte som att jag följer.

Hur många bloggar följer du?

[WX5]
0

Runt 10 tror jag det är på min Bloglovin.

[Maine]
0

Okej. Jag använder mig inte av den tjänsten.

[WX5]
0

Tycker den är väldigt smidig för då missar man inga nya inlägg. Men alla kan ju inte tycka att den är bra. Skrattande

[Maine]
0

Jag följer så få, så jag går in och kikar en eller två gånger varje dag.

[WX5]
0

Okej. Innan mitt Bloglovin strulade så hade jag säker 30-35 jag följde men helt plötsligt en dag kom jag inte in och vips så var ett nytt konto skapat. Fatta inte själv hur detta gick till men men . Skönt att inte behöva följa så många faktiskt.

[WX5]
0

Rolig tråd förresten.

Moa-16
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

5, om jag räknat rätt!

beem
0

Jag har 4 st som jag alltid läser. Ut över det ett helt gäng med blogagr som jag besöker lite då och då beroende på vad de skriver om just då. Jag använder mig av följare genom googlekontot.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Em--ma
0

4 bloggar som jag läser dagligen :)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

[Fruktiz]
0

Jag följer 7 bloggar och de läser jag varje dag/så fort de uppdaterar. Har även bloglovin men jag orkar inte logga in där så ofta.

[WX5]
0

Jag har min Bloglovin uppe i en flik hela tiden så jag ser när det kommer nya.

[Eraj]
0

Läser kanske… 10 stycken? Hälften som är skrivna av vänner/bekanta och hälften "storbloggar". Använder inte bloglovin så klickar in kanske två gånger om dagen på bloggarna. :)

[E-R-I-C-A]
0

3 som jag läser dagligen, annars brukar jag mest läsa lite kort på bloggar jag får upp på Bloggtrafik.se. Själv är jag väldigt petig med hur språket är (Inget slangspråk osv.), jag vill ha mycket bilder och en positiv inställning hos bloggaren.

Neiah
0

Hela 15st, allt från häst, foto till vardag (:

MajaL
0

Varierar. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

candyme
0

Varierar här med

/Emma

[Maine]
0

En siffra uppskattningsvis? Det är nuffror jag är ute efter! Flört

candyme
0

Följer totalt över 300 bloggar men alla kollar jag ju inte in på alal dagar men säg 10 stycken

/Emma

[Maine]
0

Okej Glad 300? Oj, det måste ta massor av tid..

candyme
0

Mjo, ibland så ;P

Mycket hantverksbloggar jag följer :)

/Emma