Min statistik lider
Jag och min kompis har skaffat en ny blogg och jag har reklamerat et öööverallt. Men vi har fortfarande inga besökare. Var gör jag för fel/borde jag göra? för jag har pingat, länkat, reklamerat och allt möjligt.
Ni har skrivit 4 inlägg och tröttnat redan på att det inte har kommit några besökare! 
Ni verkar skriva om musikrelaterat och det kanske inte är så många som har samma intresse i bloggvärlden.
Dessutom har ni en del att fixa med bloggen. Ni har allt för många olika färger, en stor svart rutan uppe till höger. Centrerad text och sen måste ni lära er hur man använder html och sånt.
jag är väl medveten om mina bristande kodkunskaper, men jag tänte att det nog är bäst att låta det vara så när det ser hyfsat ut och inte förstör allt. Jag skapade bloggen inatt, så fyra blogginlägg är va jag har hunnit innan jag somnade och vaknade strax innan jag skrev dethär inlägget :p
reklamerat = återlämning av vara man är missnöjd med. :P
Spridit reklam har du gjort gissar jag. :)
Kan nog hålla med om att en del arbete finns kvar.
Jag har just börjat bli nöjd med min blogg. Håller fortfarande på med en del småputs.
Det bästa man kan göra är att sprida sin blogg genom att man kommenterar andras bloggar för de flesta lämnar alltid en kommentar på ens blogg ist'llet för att svara på sin egen.
Håll dig till musikforum där du kan lägga upp en signatur med länken till din blogg eftersom bloggen verkar handla om detta.
Här inne är också bra för det är här jag hittat mina Läsare. Ge det lite tid så kommer det nog att ge med sig.
#5 Alldeles rätt. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ahaha, jo jag tyckte ordet reklamera lät rätt menmen xD
tack för tipsen!
Börja med att leta efter bloggar med samma tema som du har. Skriv kommentarer hos andra. Se till att din bloggs namn finns med så du inte kommenterar anonymt eller bara med ditt namn.
Så här tänker jag:
När jag kollar nya bloggar tittar jag på hur bloggen är upplagd, färger, bilder mm och sen kollar jag om det finns något intressant att läsa i bloggen.
Det är ungefär som när man möter en person på stan som har det där lilla extra då tittar nog de flesta noggrannare - kanske. Så är det även med bloggen. Det första intrycket är viktigt.
Besökare kommer ska du se - men det tar tid att få en vänkrets som återkommer.
Lycka till med bloggen.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Jag har ändrat på bloggens utseende nu, men kollar man i menyn så står våra presentationer precis efter varandra.. inte så specilellt snyggt, och jag har letat som en galning efter nånstans där jag kan ändra på det, men hittar inte
nån som vet hur man gör? :O
Använd
efter den första stycket och sen efter första bilden så borde det ordna sig.
Tycker bakgrunden är jobbigt, blir för mycket med allt text.
Men annars fin design nu.
Men det kan ta flera månader innan man får många besökare.
Man kan gå med på www.bloggtrafik.nu med om man vill ha besökare.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11 Ser ut som en bra funktion ju. Den hade jag missat! :)
#12 Den är bra ^^, Man hittar många bloggar och får även besökare då :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.