Förbättringar
Hej!
Jag skulle behöva hjälp med min blogg lite.
Vad kan jag göra för förbättringar i design, innehåll m.m.?
Hur gör jag den mer intressant helt enkelt?
Bloggen är www.mysvensk.blogg.se
Tja du kan ju ta bort din header. Ganska så irriternade när den rör på sig. Annars såg det väl bra ut. Kanske en ny bakgrund.
Att headern rör på sig blir kvar. Vill inte vara så jävla tråkig som de flesta är, och headern ser man ju inte när man läser.

#2 Ingen tråkigt bara för att deras header inte rör sig
Håller med WX5
Hade nog ändrat bakgrund, lite jobbig, med alla ränder osv i massafärger…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Att headern rör sig stör inte mig, men däremot tycker jag att texten är ganska liten. Jag gillar färger och tycker att bloggen är fin! Jag kommer att titta in fler gånger..
Det är kul med lite originella bloggar, och att man designar den som man själv trivs med, inte vad andra tycker.
*tummen upp*
Det är kul med lite originella bloggar, och att man designar den som man själv trivs med, inte vad andra tycker.
Men bara för att man har bestämt sig för att inte göra något åt det så kan man ju inte skriva Förbättringrar eller förslag till design mm. Skrev ju vad jag tyckte. Vill man inte veta av sånt så skriver man inte såna saker som man skall kritiseras på då faller ju hela konceptet med denna tråd.
Sen behöver man ju inte gå till motangrepp det första man jag när någon skriver ett förslag i tråden. (Tänker på TS i detta fall).
#6 Det är min egen åsikt. Sedan fast man ber om förslag, så behöver man ju inte göra som andra tycker.
Sedan om TS går till motangrepp (inte enligt mig) så kan det ju bero på hur man uttrycker sig. Alla gillar inte rörliga headers, men att kalla den irriterande kanske inte är så kul. Man kan ju uttrycka sig på olika vis.
Jag tycker många headers är rent av fula, men så säger jag inte. Det är inte min stil säger jag då. 
Hoon fråga om förslag till förbättringar. Jag sa vad jag tyckte hon kunde ändra på men hon säger att hon inte tänker ändra på något så varför fråga?
Varför inte? Bara för att någon inte gillar en sak, så behöver man ju inte ändra på just det.
Bara för att du tycker att hon kunde ändra på headern så behöver hon ju inte det? Men hon vill ju ha förslag. Så är det väl med oss alla ibland, vi vill ha förslag, men därmed inte sagt att vi vill/ska genomföra de ändringar som andra tycker att man ska göra.
Jag kan fråga efter åsikter/förslag om min blogg. Är det bra förslag, så kanske jag ändrar, är det sämre förslag, då gör jag inget åt det.
Dessutom har inte TS sagt att hon inte vill ändra på "något". Nu var det bara headern det talades om.
Är inte detta en fråga kring förslag? Det tycker jag iaf.
_Vad kan jag göra för förbättringar i design, innehåll m.m.?_
#10 Precis. Men därmed inte sagt att man SKA genomföra alla förslag man får.
Där tolkar vi olika. Jag har (och kanske du med?) bett om förslag vad gäller olika saker, men inte har jag alltid genomfört dem.
Men nu har vi diskuterat ovanför TS huvud känns det som, så hon får gärna säga vad hon tycker! 
Var du och jag står i denna åsikt, det vi nu.
Jag håller med Maine, jag vill ha tips på hur jag kan förbättra bloggen. Men jag kommer inte följa allt jag säger, bara det jag själv gillar av det ni säger. Annars är det ju som inte min blogg längre…
Men fortfarande så skrev du inte i TS:en att du INTE tänker byta header. Du skrev bara att du ville förbättra och då borde ju headern inkluderas i dina "förbättringar". Skriv rätt.
Nej man behöver inte förändra om man inte vill men när man skriver att man vill ha förslag så är man villig att ändra men kanske inte exakt som en annan tycker men man ÄR villig att förändra sin blogg om man frågar efter det.
Ja jag är petig på det som skrivs och tar det ordagrant.
#12 Precis. Tips är alltid bra, men man ska gilla de tipsen också. Jag gillar din blogg och jag är kräsen
Hoppas att du får ut det du vill av denna tråd.
#13 Nu har ju TS sagt vad hon ville med tråden, så det är väl inget att diskutera vidare. Jag tänker då inte göra det.
#!4 Men då kanske ts ska skriva VAD i i bloggen hon vill förbättra, så att vi kan veta mer vad man ska ge i kritik osv :)
Alltså jag har inget emot att byta header, det gör jag gärna, det är lite trist. Men jag vill att den nya också ska röra på sig.
#15 Det ska du väl säga till TS, inte till mig. 
#16 Rörligt är för mig helt ok, bara det inte går för fort. Det gör det inte nu. Vill du byta den du har nu?
TS, läste lite mer på din blogg nu (gillar den mer och mer), MEN.. nu kom det där ordet
Jag som är halvblind gillar att läsa vänsterställda texter. Du har centrerade. Är det något som du vill hålla fast vid? Jag kommer att fortsätta läsa ändå, men det var något jag kom att tänka på. För mig personligen blir det lite svårläst.
#18 Det är en ovana jag har att centrera dem, men ska sluta med det, nu har jag en vettig ursäkt till att sluta, förutom att det är inkorrekt:D Vill ju att även de som ser dåligt ska kunna läsa!
#19 Ja, du får väl skylla på den tjatiga tanten på forumet 
En sak till bara
Länka gärna på din bloggadress (din signatur) det blir så mycket enklare när man kan klicka på den!
Okej hur gör man det? xD
Markera webadressen och sedan klickar du på den kedja som visas i menyn ovanför här, bredvid smileysarna. (Den är gråmarkerad tills du markerar en adress) Sen fyller du i adressen i rutan.
Ah!
Jag är väl inte den bästa att förklara något, så jag hoppas du fixar det 
#23 Nu fungerar det ;)
Jo jag vet egentligen hur man gör men hade för mig att det inte fanns en sån knapp xD
#26 Hehe okj :D