Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: börja-blogga
Läst 695 ggr
[Sophia.]
0

Blogga om utlandet?

Hur känner ni för att läsa om folk som bloggar om utlandet? hur det är att bo och leva där eller enkelt hur deras semester är med massvis av vackra bilder och annat skoj.

Jag ska till nederländerna om ett par veckor och då tänkte jag blogga lite om hur det går för mig, illern dexter som följer med och min holländske sambo att besöka olika platser, njuta och äta gott samt en hel del annat skoj. hur skulle det vara att läsa om för er?

[WX5]
0

Jaaa det det skulle vara jättekul.

[Sophia.]
0

Jag funderar lite på blogg namnet… Jag funderar på kort och gott "sophiasresa.blogspot.com" då jag är trött på blogg.se {#emotions_dlg.undecided}

[WX5]
0

Ja det tycker jag låter som ett toppennamn.

[Malin]
0

Jag tycker sånt är otroligt kul! Jag gillar blogga och jag gillar att resa så det är en bra kombination för min del :)

[Sophia.]
0

Jag har ingen aning om hur jag ska försöka göra en design. Det här kom jag fram till igår kväll http://sophiasresa.blogspot.com/

[WX5]
0

Det blev ju jättebra. Texten är bara lite liten för att orkas läsa men designen är jättefin och passar bra.

[Sophia.]
0

Texten kan jag välja storlek på när jag skriver inlägget så det är ingen direkt ändring, utan med en princip men jag ska börja skriva lite större. {#emotions_dlg.wink}

Jag kommer börja uppdatera bloggen med alla förberedelser som ska göras innan vi åker, skaffa pass, burträning, packning, shoppning med mera {#emotions_dlg.smile}

[WX5]
0

Okej. Spännande. :)

[WX5]
0

Snälla kan du öppna upp dina kommentarer så att jag kan kommentera din blogg. Skrattande

[Sophia.]
0

Öppna mina kommentarer? Jag förstår inte SkämsSkrattande

[Sophia.]
0

Sådär, nu kanske  det fungerar

[WX5]
0

Testar

[WX5]
0

Japp nu funkade det. Skrattande

[Sophia.]
0

Jaha vad bra! Jag känner mig lite bra nu när jag fixade kommentar problemet Cool

[WX5]
0

Ja det skall du vara. Cool