Hur ofta?
Själv försöker jag publicera en text om dagen. I annat fall någon/några i veckan. Dock föredrar jag välskrivna och bra texter. Alltså kvalitè före kvantitè.
Hur tänker ni? Hur ofta skriver ni?
Egentligen har jag inte så mycket vettigt att skriva. Har inte hittat min grej så det blir om min vardag. När jag inte skrivit något på hela dagen känner jag mig tvungen att skriva något och då blir det bara ett blaha-blaha av det hela. Iblnad har jag massor att berätta om men jag vill helst inte dela olika saker i samma inlägg så då blir det en massa inlägg.
Okej. :)
Man kan ju testa att beskriva sin dag i en mening/dag. Alltså att ha det som tanke med hela bloggen. Hade varit häftigt…
Hade jag nu inte haft mig blogg så som jag har den (älskar den som den är och syftet bakom, vill därför inte byta) så hade jag kanske testat det. :)
Jag försöker få till ett inlägg om dagen åtminstone. Sen beror det på hur jag mår, om jag har tråkigt, om jag har fullt upp, om det händer något speciellt eller.. Jag har inga speciella intressen som jag kan/vill skriva om, så jag bara skriver av mig lite! 
I genomsnitt är det 4 ggr per dag..
skriver när jag har nåt att skriva om, de är olika :)
// Michis
Bloggar nästan aldrig längre…
#6 Varför inte? 
#7 Det har liksom blivit tråkigt ;) Ingen läser, jag har inget att skriva om.
#9 Inte sett någon länk till din blogg. :)
Hade gärna kollat den. :)