Mogna bloggare
Finns det några mogna bloggare här? Som jag kan följa? Inte om smink, mode eller skola. Djur gillar jag också men det skall inte vara en blogg där "djuret" skriver. Helst bilder i större delen av inläggen.
"Mogna" är ett väldigt luddigt begrepp. 
Jag hade kunnat säga att du kan följa min, men jag glömmer ju skriva ganska ofta 
#0 Du kanske är ute efter en ca-ålder? Det finns några andra trådar där bloggare på 40+ efterlyses, men denna tråd kanske inte passar in på dem?
#1 Nu skrev hon ju "mogna", och det är också ett luddigt begrepp eftersom man tolkar det olika.
Jag är inte alltid mogen, men jag brukar säga att det är dumt att vara som alla andra 
#2 Såg det nu, så jag ändrade det i mitt inlägg
Tack för rättelsen!
Och det är sant, man ska inte alltid vara som alla andra, om det inte för med sig ngt gott 
#3 Jag gillar unika människor! På ett bra sätt alltså, att läsa unika bloggar är kul. Av vuxna/mogna bloggare. Jag slänger aldrig ett öga på dem som jag vet eller misstänker är under 25 år. Dumt, ja det kan hända, men jag ser ofta på inlägget då de gör reklam för sin blogg, att det är inget för mig.
Hoppas du TS får några svar! 
#4 Jag dömmer ingen i förväg för att de har en viss ålder, däremot ser man som du skriver lätt på reklamen om det är något för en eller inte.
Men nog om det, hoppas också att TS får tips på några bloggar.
Tja. Inte direkt någon ålder för det finns ju "mogna bloggare" fast man är tonåring. Mognare menar jag att jag vill inte läsa om såna skriver om sitt yttre såsom smink, outfits och sånt. Sen om alla: Idag var jag och E till skolan idag och det var så tråkigt, mattelektionen är bara skit eller idag hade vi matteprov och jag vet inte hur det har gått.
Sånt vill jag alltså inte sitta och läsa om för det intresserar mig inte det minsta. Vanliga vardagsbloggar med bilder i så jag har något glatt att läsa om emotsatsen till min trista blogg.
#6 Så om man har en modeblogg där man skriver om dagens outfit och skönhet etc. för att inspirera andra så är man inte mogen?!
Jag skriver inte om något av det du önskar bort.
du kan ju ta en titt och se vad du tycker. 
#6 Men bara för att du inte är intresserad av det kan ju andra vara det? Det handlar ju inte om mognad, utan helt enkelt om intresse…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 Ja visst kan andra vara intresserade av det, men nu handlar ju tråden om vad just TS efterlyser.
#10 Skulle just säga samma sak, men du hann före. ;P
#10 Jo fast TS tycker såna som skriver om mode, outfits osv inte är mogna men det är fel, det var det jag ville komma fram till :)
#13 Men det är ju dennes åsikt. Sen vad du och andra har för åsikt, det är en annan femma.
#14 Vad man skriver i en blogg handlar inte om mognat, utan HUR man skriver.
#15 Ett tips, den debatten kan du väl skapa en annan tråd om? Du kapar just nu TS ämne.
#15 Det är väl vad och hur läsaren upplever bloggen? Nu tycker jag inte att vi ska förstöra tråden genom våra åsikter om vad mognad är, utan det är väl bättre att TS får de svar hon vill ha? Det är ju ändå vad TS anser är intressant, inte vad du och jag tycker.
#16 Jag anser inte att jag kapar tråden. Jag skrev vad jag anser om mogna bloggare. Och tråden handlar ju om mogna bloggare eller har jag fel?
TS har bara skrivit att hon vill ha mogna bloggar att läsa. Och jag ger tips vilka jag tycker är mogna?
Ett tips till TS: Många bloggar finns på blogglovin.se, där kan du hitta massa bloggar :)
#18 Det är vi fler som anser dock. Du har fel, tråden handlar om att TS vill ha länkar till en viss typ av bloggar som hon valt att deffeniera som "mogna bloggar".
Du har väl ändå främst debbaterat om du tycker kring begreppet "Mogna bloggare", det tycker i alla fall jag det ser ut som när jag läser i tråden.
Ett annat tips jag har till TS är att slå intresseområden på google + blogg efter. Det brukar ge bra resultat. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
mognare blog har jag nog inte.
Men skriver hursomhelst om min häst och våran vardag. Bildbomber i kvalite kan jag garantera 1-2 dagar i veckan. Skriver om mina åsikter om saker och hissar och díssar m.m :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
du kan kika in pa min rackare om du kanner for det. Vet inte om den kategotiseras som mogen men det far besokarna avgora. :)