Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: medlemmarnas-bloggar
Läst 1540 ggr
Moa-16
0

YlvaP, vart har hon tagit vägen?

Brukade läsa hennes blogg men den har varit borta ett tag, och nu såg jag även att hon tagit bort sitt iFokus konto, jätte tråkigt! Någon som vet om det hänt något här på iFokus?

[Malin]
0

Hon har tagit bort sina konton, vet ej varför tyvärr men jag tror inte det har hänt något allvarligt eller så! Hon kanske tröttnade bara eller ja, jag vet inte men hon kommer säkert tillbaka :)

Moa-16
0

Okej, hoppas du har rätt! Tråkigt var det iaf, men vi får väl hoppas att hon kommer tillbaka :)

[Ebfotograf]
0

Tråkigt att hon har "försvunnit", hoppas hon kommer tillbaka!

[Tan-chan]
0

Jag följde hennes blogg och sånt, och blev jättechockad när hon bara hade tagit bort dem. (T_T)

Moa-16
0

Ja, jag vart också förvånad! Blir på riktigt orolig när någon som är väldigt aktiv, både på blogg och iFokus bara försvinner! 8(

[westerlind]
0

Efter snabbt detektivarbete kan jag lugna er med att hon finns kvar, dock verkar hon vilja vara anonym så vi kanske ska lämna det där.

Moa-16
0

#6 På iFokus eller bloggen?

[Tan-chan]
0

#6: Ah, tackar för infon!

[westerlind]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#7 Det vet jag inte, men det är upp till henne att välja huruvida hon vill "ge sig tillkänna" eller inte. Men hon finns både som blogg och på iFokus :)

[WX5]
0

Ja jag kan ju säga att jag har nu avslöjat mitt användarnamn här på iFokus men jag hoppas att det inte är så många som läser detta.

Jag starade en ny blogg.

MVH YlvaP

[WX5]
0

PS. Den som vill ha min länk till min blogg kan skriva ett PM till mig.

[Malin]
0

#10 Din kommentar är redigerad!

[WX5]
0

Okej.

Moa-16
0

Aha, vad otippat! Men ja, skönt, slipper man vara orolig över dig x_x Skickar iväg ett PM!