Bloggande iFokus

Bloggande

Etiketttips-och-inspiration
Läst 799 ggr
[bittek]
0

40plus-bloggar efterlyses!

Jag letar med ljus och lykta efter roliga bloggare som är i eller närmare medelåldern är tonåren.

Så tipsa mig gärna om roliga, finurliga, dråpliga, knasiga, skogstokiga bloggerskor!

[Maine]
0

Jag är 40+, men sen vet jag inte om jag stämmer in i dina övriga önskemål Flört

[Maine]
0

Kikade in på din sida, mycket trevlig! Och så snygg du är, jag skulle aldrig visa mig i helfigur! Cool

[bittek]
0

Tack, Maine! Det var roligt att höra!

Och för fem, sex år sen skulle jag själv inte ha vågat göra det jag gör idag. Hade för många nojor kring mig själv och min kropp. Men sen fyllde jag 40 och börja acceptera och även uppskatta mig själv på ett helt annat sätt än tidigare.

Jag var jättenervös i början, men nu är det ingen grej alls för mig. Så våga göra det, du också!

Förresten, du har jättefina ögon!

[Maine]
0

Tack och Varsågod.. jodå, om ett x-antal kilo så kan jag nog visa ett knä kanske Flört Visst ska man acceptera sig som man är! Men framför kameran är jag inte riktigt bekväm.

[bittek]
0

Kolla in Kattas Fett! Hon är riktigt tjock, men det är inget man tänker på, för tjejen är helt underbar! Självdistans som få och klokare än många andra 21-åringar.

Kanske kan hon inspirera dig och få dig att våga?

[Maine]
0

Jag såg programmet hon var med i, en jättesöt glad tjej! Jag har inte så jättestor övervikt, men är lite lite för rund. Flört