Flytta blogg till Devote?
Någon som vet om det är möjligt att flytta hela bloggen med alla gamla inlägg osv. från blogg.se till Devote?
Nä det tror jag inte att man kan om inte Devote har ett program som "läser" av din gamla blogg. Det finns nämligen ingen Eportera blogg på blogg.se. Inte vad jag vet om för det var ett tag sedan som jag hade blogg.se.
Blogg.se-bloggar verkar vara svåra att flytta överlag! Hittills har jag bara stött på en bloggportal där man kan göra det och det är Spotlife. Någon annan som vet?
På Blogger har jag sett att man kan exportera bloggen.
Ja precis. Maine
Äschdå, synd.
Man vill ju ha kvar alla gamla inlägg om man byter..
@Eostra
Då jag vet av kompisar som har haft blogg på Devote så är det väldigt segt då deras server verkar ha sirap nästan dygnet runt. Så jag skulle nog avråda dig från att byta över till dem. Men det är min personliga åsikt.
Gällande din fråga så vet jag av egen erfarenhet att det är lite krångligt att flytta sin blogg till någon annan bloggplattform. Oftast krävs det lite pill. Dock vet jag ej om Devote har implementerat så man kan importera sina inlägg till deras tjänst.
Testa att ta kontakt med supporten på Devote.
-----------------------------------------
Min tanke-depå: Rökpaus
Besök Designa Din Blogg's Hjälpforum om du behöver hjälp med din bloggdesign.
#6 Tack för svaret, tror jag håller mej till blogg.se tillsvidare.
Någon som vet om det är möjligt att flytta hela bloggen från ett blogg.se konto till ett annat?
@Eostra
Det står här.
-----------------------------------------
Min tanke-depå: Rökpaus
Besök Designa Din Blogg's Hjälpforum om du behöver hjälp med din bloggdesign.