Hemside-designer sökes!
Söker någon som frivilligt skulle vilja arbeta med en hemsida. Webbhotellet är n.nu. Det jag menar är designen såsom bakgrund och meny ev osv… Ha det bra! :D
Jag vet inte riktigt om du söker efter någon som vill utföra det ideellt, i så fall kan det nog bli svårt att hitta någon då webbdesigners helst vill ha betalt för sitt jobb.
-----------------------------------------
Min tanke-depå: Rökpaus
Besök Designa Din Blogg's Hjälpforum om du behöver hjälp med din bloggdesign.
Då det är en oseriös sida vi ska skapa+ att vi inte vet om det kommer gå bra för den, ska vi ej betala något nu denna första design. Men förhoppningsvis vill inte designern ha pengar då vi söker ett så pass enkeltarbete. Bara lite vanliga koder som jag hoppas inte är jobbiga att sätta dit, dock har vi ingen erfarenhet av det själva och kan göra de på egen hand.
#2 Jag är nybörjare inom bloggandet, men det där lät knepigt.. En oseriös sida? Även om jag kunde sånt här, så skulle jag absolut inte hoppa på det här. Varför inte betala för ett jobb någon gör? "ska vi ej betala något.", de orden låter bedrövliga i mina ögon.
Håller med #1. Om någon gör ett jobb, så bör denne också ha betalt för detta. Sedan om du vill ha tips hit och dit, så kan man ju alltid googla 
Haha såklart vi kan betala, men vissa gör det ju frivilligt och då får den gärna göra de! :)
Ett jobb för de som GILLAR att göra det.
Med oseriös sida menar jag med att det kommer vara en humorshow.
Vi får se om någon vill testa! ;)