Blandat?
Fick mig en liten tankeställare när jag läste Horisontens bloggbeskrivning. Om man har många teman i sin blogg blir det inte förvillande för oss Läsare? Jag menar om man blandar djur, åsikter, uppfödning, mode, smink och vardag i en och samma blogg så skulle inte jag vilja läsa i den.
Anledning: Det är för rörigt med alla dessa teman. Är jag intresserad av tex djur så vill jag ju inte läsa om mode som jag verkligen inte kan något eller är intresserad av.
Vad tycker ni om bloggar som har denna uppbyggnad? Allmänt alltså och inte Horisontens blogg. Förlåt att jag nämnde dig Horisonten.
Jag tycker man ska hålla sig till max 3 kategorier i en blogg. Det är störande om det är för många teman, man vill ju läsa om det som man söker efter och inte något annat.
Ja det var min tanke precis.
Moa: Då kan man ha kanske en sak till men att blanda in så många olika teman blir för mycket. Tex kaniner och vardag. Och sen kan man ju skapa en blogg och åsikter (antar att åsikter menas med sånt som tidningarna skriver om eller politiska saker) och en om mode och dagens outfit och liknande.
Ja precis. 
Jag gillar inte allt för mycket teman, de bloggar jag följer är mest hästbloggar & då kretsar det kring hästar. Men med en stor variation inom det, så tycker jag en blogg ska vara. Min egen blir lite väl enformig enligt mej, men just nu går skolan före ^^