Bloggar i allmänhet
Själv så bloggar jag om min vardag. Kanske ett tråkigt ämne för vissa, men jag gillar att läsa om andras vardagar. Man kan se sig själv, eller lära sig något nytt. Eftersom jag är en människa som gärna pratar, så skriver jag därefter.. det kan bli långa utlägg ibland.. 
Rena djur/foto/modebloggar är inte intressant, jag vill se människan bakom raderna.
Vad har du för åsikter om bloggar?
Nu visste jag inte vilken grupp jag skulle lägga detta i, Sajtvärd får gärna flytta om det finns annan grupp som passar bättre! 
Jag tycker om att se bilder från vadsomhelst, så jag lägger upp bilder i min blogg på lite vadsomhelst:)
Jag är ganska bred när det gäller bloggar, läser om mycket. Djurbloggare, då särskilt hästbloggar, är inget som intresserar mig dock men i övrigt läser jag det mesta!
En blogg med trist design och/eller inga bilder väljer jag bort direkt och jag vill gärna se en bild på personen som skriver bloggen :)
Jag läser blandat men det jag fastnar mest för är vardagsbloggar. Gärna bilder i de flesta inläggen. Behöver ju inte var det bästa men bilder iaf.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag läser blandat faktiskt, tror det mest är vardagsbloggar med olika inriktningar i vardagen. Mycket bilder är roligt och ! (:

Jag kan läsa nishade bloggar, men då ska det vara något som jag är väldigt intresserad av som till exempel bodymods. Sedan så läser en hel del olika bloggar, som typ vardagsbloggar men det gemensamma är väl att bloggaren kanske har en stil jag inspireras av eller något annat som jag blir inspirerad av. Så bilder är ett stort plus om jag ska följa någon.
- Medarbetare på studier.ifokus
Jag läser endast vardags bloggar !! <3 fört det e roligast!! :) <3