Något av det ovanliga.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skriver ju blogg och har gjort det i många år nu.
Man kan följa min graviditet, min förra graviditet, mina djur och mitt liv i huvudsak. Jag är ärtt öppen på bloggen och anser att det är så man hjälper andra till igenkännande och förståelse.
Om någon skulle vara intresserad så finns jag på
www.mammawendela.blogg.se
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
Ursäkta en dum fråga, men vad syftar rubriken på? "Något av det ovanliga."
Undrar jag med?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
de står om min sjuka dotter , och min vardag som mentalskötare.. Mycket händer i våra liv, därför är de inte en vanlig mamma blogg
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
Ok, för mig är en "vanlig" mammablogg, en blogg där en mamma skriver om just sitt vardagsliv. Skriver du om vad som händer på ditt jobb?
Tillägg: Klickade på din länk, och jag vill inte vara elak på något vis, men jag ser absolut inget ovanligt i de inlägg jag läste, snarare tvärtom. En vanlig mammablogg. Absolut inget fel med det! 
#3 Inte står det om det i din trådstart. 
Jisses, om TS vill kalla sin blogg ovanlig så är det helt okej :)
TS - Du har en otroligt söt dotter hur som helst!
Det får hon väl göra men med den texten så lät det inte ovanligt. 
#7 Det är ju ingen av oss som vet vad hennes dotter har för sjukdom, eller hur?
Nä det är det ingen som vet eftersom hon inte skriver det.
För att se det "ovanliga" så måste man in på hennes blogg. Men med den texten så lät det inte speciellt och "lockande".
Självklart kan ts kalla sin blogg ovanlig.. Jag sa bara vad jag tyckte, men jag ska försöka låta bli i fortsättningen.
#10 Men självklart får man säga vad man tycker, precis som man får skriva att man har en ovanlig blogg om man vill det eller tycker det :)
Så är det. Vi tolkar saker och ting olika.