Går inte att kommentera!
Jag har ett problem… det går inte att kommentera på min blogg längre! Jag har inte varit inne och fixat med kodmallar eller stilmallar på länge och detta hände bara för några dagar sen! Jag har letat jättemycket efter vad som är fel, men inget hjälper… hjälp någon?
testa och kommentera, det kommer bara upp en sida som bilden visar! http://agnespagnees.blogg.se/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tror inte att det är bara din blogg… har försökt kommentera flertalet blogg.se-bloggar bara idag och ungefär varannan blir det sådär på. Blogg.se är väl ganska känt för att vara svajigt ;P
Va skönt… trodde jag hade gjort något konstigt haha!
Det problemet är nog ganska vanligt på blogg.se-bloggar! Jag vet att jag hade det några gånger när jag hade min blogg där men det berodde inte på mig, utan på att driftstörningar eller liknande.
okej, försvinner det?
#4 Ja, det brukar det göra ganska snabbt :)
#5 Phuuu va bra :D
det har inte försvunnit ännu! :(
Det går att kommentera på flera blogg.se bloggar för mig, så det kanske är din kommentarskod det är fel på? det blev så för mig när jag fixa en blogg en gång, skrev ett inlägg här & fick tipset att byta ut hela kommentarskoden i kodmallen till en ny, så det kanske du kan testa:)
medarbetare på allergier.ifokus .
Det funkar även för mig att skriva på andra blogg.se-bloggar.
Det var något fel på kodmallen, men nu är det fixat :D Tack för hjälpen!